MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 09, 2025 8:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 31, 2006 5:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
Dzięki Wojtek123- w czwartek tam podjadę.
RE: beet- Co do wody w aucie to nie daje mi to spokoju- słyszałem o tym, że jak korka nie ma to woda może się pojawić, również sensownym wytłumaczeniem byłaby nieudolna naprawa blacharska podłogi- TYLKO ŻE AUTO CAŁY CZAS STOI NA PODJEŹDZIE PRZED DOMEM I NIGDZIE NIE JEŹDZI a podłoga nie była naprawiana bo jest zdrowa.

NIVO ciąg dalszy:
dzisiaj usłyszałem w sklepie MB od innego klienta, żeby sprawdzić jakieś zaworki od hydrauliki- podobno jeden jest gdzieś koło zbiornika płynu a dwa (??) gdzieś w tyle. No ale gdyby zaworki puszczały to nie miałbym płynu w zbiorniku- czy dobrze rozumuję ??
Im bardziej zagłębiam się w tajemnice NIVO w moim krążowniku tym mniej wiem co może być grane [swir]

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 31, 2006 7:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Hmm no to jeszcze jeden przyklad z zycia wziety : ) W naszej 190tce byla nieudolnie wklejona przednia szyba, co skutkowalo tym, ze gdy padal deszcz etc na gornym rogu szyby zbierala sie woda ktora powolutku kapala do wnetrza i moze co prawda nie powodowalo to powodzi ale bylo czuc ta wilgoc w aucie. Szyberdach swoja droga szczelny byl raczej tak sobie ale to inna epoka, recznie otwierany jak w beczulkach : ) Szkoda ze pogoda nie sprzyja suszeniu autka bo ja osobiscie wyjalbym wszystkie wykladziny i wyciszenia z podlogi w jakies cieple miejsce do osuszenia a samo autko zostawil w cieplym garazu na pare dni zeby cale h2o wyparowalo. Moze prosciej byloby wtedy zdiagnozowac caly problem.
Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 01, 2006 10:11 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 01, 2006 9:08 am
Posty: 2
Lokalizacja: Lubelskie
Im bardziej zagłębiam się w tajemnice NIVO w moim krążowniku tym mniej wiem co może być grane

Witam wszystkich na forum.
Proponuję sprawdzenie działania pompy i siłowników. Wtym celu wejdź pod samochód, w okolicy mostu po lewej stronie stojąc przodem do tyłu samochodu jest aluminiowe urządzenie z kupą metalowych przewodów. Od tego ustrojstwa wychodzi dźwignia połączona z drążkiem stabilizatora łącznikiem. Odepnij dźwignię, zapal samochód i poruszaj nią w górę i w dół. ja wszystko jest w porządku to powinno reagowć. Jak reaguje to zestaw pompa siłowniki jest ok. Z własnego doświdczenia wiem, że jak olej jest brudny to siadły gruchy i samochód jedzie jak na piłce. Powodzenia

_________________
124 E280 93


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl