MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 4:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 12:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Milosh pisze:
2. U mnie szklanki dosc czesto cykaja na zimnym silniku. Czy wymiana tych popychaczy hydraulicznych poza wyciszeniem silnika cos moze dac??? oswiec mnie please. Jakie to ma przelozenie na osiagi i zuzycie paliwa.


Zalezy jak bardzo cykaja.. :) Jak kilka jest padnietych, to moze rzucac silnikiem tak jak to opisujesz. U nas niby zle nie bylo, czasem tylko dostawal delirki, ale po wymianie wszystko gra. Po prostu jak nierowno otwieraja sie zawory to moze to dawac taki efekt. No i kompresja moze byc przez to gorsza, ale z tym chyba nie masz problemu

Ogolnie to wplywu na zuzycie paliwa szklanki za duzego nie maja, doswiadczalnie tego nie sprawdzalem, bo jak juz pisalem u nas wymieniali szklanki i ustawiali wtryski za jednym zamachem. No ale skoro silnik przez to nierowno pracuje, to i moze ciut wiecej paliwa lyknie, takie sa moje przypuszczenia :roll:

Ja moge polecic bardzo dobrego specjaliste od wtryskow i pomp, wiekszosc tirowcow z regionu go nawiedza, takze renome jakas tam ma ;) Z tym ze to troche daleko od Ciebie..

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 3:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:54 pm
Posty: 8
Witaj.
W moim 201 90r. 2.0D ASB odczucia mam podobne. Oleju nie bierze, nie dymi. Szklanki nie stukają na zimnym. Aczkolwiek również wydaje się mułowaty. No i nie chce palić na pół odbrotu rozrusznika, a odpala przy trzecim obrocie. Na wyższych obrotach jest żwawszy, ale od 80km/h na 4 go rozbujać to można usnąć. I pali przy DUŻO. Pisałeś że ktoś Ci w 2.0D pompę ustawiał. Serio warto? Ile taka przyjemność? Bo też chętnie bym go odświeżył. PZDR


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 7:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Niemi ale kuzynowi chlopcy w pompie grzebali. Ale grzebanie bylo full poniewaz wypruli pompe z autka, wrzucili na stol probierczy, ustawili dawke paliwa.....jednym slowem wsio. Skrobneli go 600zl (zreszta to pisalem - polecam (bez obrazy) uwazniejsza lekture tego co pisze ;)

Gosc z tgo co mi wiadomo to byl z miejscowosci Woźniki k.Koziegłów pod Częstochową.

Podobno chlopina dosc znany

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 7:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Co temat juz wyczerpany???

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 7:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 11, 2005 9:55 am
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Mam pompę wtryskową [zlosnikz]

_________________
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 8:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Po regeneracji ? [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 12, 2007 8:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
nie mysląłes o hamowni? na slasku jest troszke -jak Ci bardzo zalezy na diagnozie i 100-200 zł nierobi roznicy....... może wyjdzie 70 KM i tu przyczyna......

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 10:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witaj Mr "T" [zlosnik]

Ok moze wyjdzie te 70KM tylko skad. czy wynika to ze zlego ustawienia lub rozregulowania pompy??? rozrzadu??? czy tez silnik padaka (o to go nie podejrzewam - zero zuzycia oleju + idealny odpal w niskich temp.)

Co sadzisz?

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 13, 2007 1:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
mój też tak miał, cały czas był muł ale palił bdb i nie brał grama oleju.
Pewnego dnia tak nagle po prostu nie odpalił na 2 cylindrach kompresja 0 [totalszok]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 1:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
czym ta zerowa kompresja byla spowodowana ??? :o :o :o

Az dziw, ze sie tak nagle to stalo. I co naprawiles rekator???

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 14, 2007 3:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Sokol pisze:
na 2 cylindrach kompresja 0

wydaje mi się to mało prawdopodobne, musiałoby nie być tłoków chyba :o

Milosh pisze:
czy wynika to ze zlego ustawienia lub rozregulowania pompy???

Ja proponuję zmierzyć kompresję, sprawdzić wtryski a później brać się za pompę. Ja w tej kolejności będę brał się za swój motor. Pozdro

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 15, 2007 12:06 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
bary123ce pisze:
wydaje mi się to mało prawdopodobne, musiałoby nie być tłoków chyba

sprawdzanie kompresji wykonuje się na zimnym silniku i na zimnym było 0, były bardzo dojechane pierścienie [zlosnik].
Milosh pisze:
I co naprawiles rekator???

tak dostał nowe pierścienie, panewki (1500zł), z pół roku wcześniej robiłem głowicę + popychacze( 2000zł).
Ogólnie powiem ( i pewnie mnie zlinczujecie),że w124 250d był moim najbardziej awaryjnym samochodem, co chwilę coś się psuło: podpora wału + sprzęgła gumowe, alternator, rozrusznik, napinacz paska, napinacz łańcucha itd itp. nonstop coś i końca nie było widać, 75% rzeczy nie działało i sprzedałem go niech ktoś inny się męczy. mimo zainwestowania w sztrucla koło 4-5kzł jego stan był na tym samym poziomie tzn jeździł ale nie ubyło usterek. nie twierdzę oczywiście że 124 to nieudana konstrukcja ten mój miał widocznie z 1,2 mln km przejechane ale tego już się nikt nie dowie.
ale na przekór dodam że jak będę kupował auto osobowe to 124 będzie i tak w czołówce na liście, za 126 ;) i naprawdę wzorowym 123 ( o którym nie dam złego słowa powiedzieć [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 9:27 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 18, 2009 2:08 am
Posty: 3
Witam wszystkich,
Temat już trochę stary ale u mnie są objawy identyczne jak u kolegi Milosh.
Też dodając gazu (na postoju czy podczas jazdy nie ma znaczenia) od prędkości obrotowej biegu jałowego w przedziale 1000-1500 obr/min silnik ( też nie za każdym razem, ale w znacznej większości) wpada w dość szybkie wibracje (kilka razy) potem już ciągnie
w górę normalnie. Mam zrobioną głowicę, wymienione szklanki, nowe świece i poduszki pod silnikiem, wtryski też podobno dobre (sprawdzane przez mechanika) i na tym wiedza mechanika się skończyła i mówi że to "normalne".
Niestety dla mnie to nie jest normalne, bo u innych W kombi z tym silnikiem taki objaw nie występuje, więc zwracam się z pytaniem: Milosh czy ustaliłeś przyczynę takiego objawu i jak usunąłeś usterkę?
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 11:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Tak, usunalem przyczyne - sprzedalem autko [zlosnik] a tak na powaznie to....................sprzedalem ale przed sprzedaza poszlo do pompiarza i gosc po odbiorze autka powiedzail, ze byl zbyt pozny zaplon. Czkawka w rzeczonym zakresie obrotow znikla. Jakis Dodge Viper sie z niego nie zrobil ale troche byl zwawszy, niestety bardzo miekka prac silnika czesto jest okupiona jego zbyt poznym zaplonem. Przyspieszenie kata wyprzedzenia wtrysku skutkuje glosniejsza praca reaktora.
Generalnie daj do jakiegos renomowanego zakladu regeneracji ukladow wtryskowych a nie powinienes klac. Ja za diagnoze, reanimacje dalem 200zl.

PS. Napisz jak autko dostanie skrzydel [zlosnikz]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 8:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 29, 2008 2:27 pm
Posty: 156
Lokalizacja: Warszawa Żoliborz [WX]
Za to w moim E250 D Stało się coś dziwnego Był mułowaty i troszkę wolny Najgorzej było przy przyspieszaniu z 3 biegu od 40-50km/h wtedy nawet przy wciśniętym do oporu pedale gazu zbierał się jak stary autobus Poczytałem trochę na forum i odpiąłem dźwigienkę zaworu EGR Niby ciut lepiej ale to chyba zadziałało bardziej placebo
No i dalej sobie jeździłem Kręciłem go trochę wyżej Biegi zmieniałem tak ok 3-3,5 tys obr Odmulił się Zatankowałem kilka razy na markowych stacjach (Statoil, Shell itp) i auto odżyło Zaczął szybciej się zbierać żwawiej reaguje na gaz Różnica jest odczuwalna Najgorszym mułem był kiedy zatankowałem mu cały bak na stacji przy supermarkecie Auchan Chciałem żeby było najtaniej itp Więcej moja noga i moje 4 kółka na tej stacji chyba nie postaną Będę tankował mniej za jednym razem ale tylko na dobrych stacjach Dla samochodu zwłaszcza starszej daty diesla to zbawienie a i ja jestem szczęśliwym posiadaczem szybszego auta :)

_________________
SAAB 99 2.0 16v 1983r
W124T E250 Diesel 1995r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl