MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 10:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 11:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
ALPAq pisze:
kulturalniej proszę .. nie trzeba od razu strugać pawia.
Poprostu chciałem zebyś dokończył swoja mysl ze 3200 jest lepsze.


W 320 montujesz sekwencję i śmigasz normalnie jak na benzynie, bez żadnych pierdów, strzałów, chuchania i dmuchania na układ zapłonowy.
W 300 po założeniu LPG zaczynają się problemy.
Jak ktoś już kiedyś powiedział: "to jak jedzenie w mcdonald, albo zaszkodzi od razu, albo za jakiś czas"
320 to elektroniczny wtrysk.

Szukaj i czytaj, bo z tego co widzę, nie robiłeś tego nigdy.

Miałem dwa razy MB z mechanicznym wtryskiem i powiem Ci tyle: NIGDY WIĘCEJ!!!

Jak chcesz mieć szybkie auto, to kup 320, jak chcesz wypośrodkować ekonomię i osiągi to kup 220.

Moje zdanie jest takie, że 220/230 M111, to najlepszy silnik MB w budzie 124/202/210.
Dodam, że zaczęto go produkować w 92r i jest produkowany do dnia dzisiejszego, a to musi o czymś świadczyć, co nie?

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 11:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
MMM pisze:
Dodam, że zaczęto go produkować w 92r i jest produkowany do dnia dzisiejszego, a to musi o czymś świadczyć, co nie?


No to napewno musi o czymś świadczyć.
A tak dopytuje się bo mam do łykniecia zagazowaną 3000 12v ... i ogólnie śmiga i prezentuje sie cudowanie, chciał bym tylko wiedzieć co z tą instalacją w niej... co było by najlepsze... I czy jest sens ja brać i dusic na tym LPG, czy jednak nic z tego.
pozdrawiam

p.s w brew pozorom używam czasami szukajki... zwłaszcza jak potrzebuje odpowiedzi na jakies pytanie. Mimo wszystko czasami cieżko ogarnać jakis temat dlatego prosi sie czasami o jednoznaczne, dokłądne wytłumaczenie.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl