MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 12:47 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ciśnienie sprężania, sprawny/właściwy układ zapłonowy (świece, przewody, rozdzielacz...), wtryskiwacze (lejące, pracujace nie równo).
Najczęściej jeśli jedno lub więcej z w.w. jest kiepskie to silnik będzie czuły na ubogą (uboższą do poprzedniej) mieszankę z efektami jak u Ciebie.
Często aby poprawić pracę silnika na jałowych obrotach dokonuje się wzbogacenia - kosztem zużycia paliwa (w KE rozstrojenia układu). Przywrócenie właściwych nastaw pogarsza płynność pracy wtedy.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 1:46 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
swiece i przewody wymieniane, nic to nie dalo, zadnej zmiany i na starych i na nowych dziala tak samo...


ostatnio jakies 2k km temu zmienialem olej z mineralnego na polsyntetyk

na mineralu przejechal ok 45000 km teraz jest 251 200 km na liczniku

to moze przez polsyntetyk wtryskiwacze sie zje....


a rozdzielacz? jak sprawdzic jego dobre dzialanie? <br>Dodano po 2 minutach.:<br> czy mozesz mi ukaniu polecic miejsce w Warszawie gdzie znaja sie na rzeczy?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 8:56 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Niestety ja osobiście nie znam speców od KE ;-(
To co musisz sprawdzić opisuje w dość bełkotliwym wątku
KE- zrób to sam.
Do tego ciśnienie sprężania.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 23, 2008 11:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
dzis odpalilem silnik w dzien i zaczal telepac....

zdjalem kleme z akumulatora na minute i silnik powrocil do nastaw książkowych

potem odpalilem i wszystko spoko

jednak problem robi sie w momencie gdy przezuce na gaz

potem jak zgasze silnik na gazie i odpale potem na benzynie to telepie

moze to wina gazu, zlego zmapowania

dodam ze jest to instalacja IGS

jade jutro do gazownikow ale domyslam sie ze nic nie zrobia bo to gamonie sa na krakowskiej z Landi Renzo


opadaja mi rece juz

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 27, 2008 2:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
bylem wczoraj, niby mi ustawil ale dalej lipa


jesli jezdze na benzynie przy dokladnych ustawieniach mieszkanki tak jak dala fabryka to wszystko jest dobrze i odpalam go zawsze rowno pracuje po uruchomieniu...

jak odpale na benzynie i zrobie 5km potem przelacze na gaz i potem zgasze go na gazie to po ponownym uruchomieniu pracuje nierowno, trzeba przegazowac i dopiero sie ustawia...


o co chodzi?


za bogato gaz?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 27, 2008 2:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze lapie powietrze do przewodu paliwowego (zawor zwrotny paliwa uszkodzony)?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 28, 2008 10:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
z tym lewym powietrzem to jest mysl bo juz bralem to pod uwage...


jest cos ciekawego w temacie:

jak jest problem z tym falowaniem po jezdzie na gazie to zdejmuje kleme na 1 minute i przez 2 dni jest dobrze

potem po 2 dniach silnik znowu sie uczy tego falowania... :(

jednak odpowiednie ustawienie mieszanki na fabryczną nie zmienia falowania na zimnym silniku, tzn jak sie rozgrzeje jest ok ale na zimnym po nocy trzesie na swiatlach, troche mniej ale dalej trzesie

co to?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 28, 2008 10:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
a jaki jest skład mieszanki na zimnym silniku?
jakie ciśnienie sprężania na zimnym silniku?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 28, 2008 11:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
cisnienia sprezania nie mam czym zmierzyc wiec nie wiem
natomiast mieszanka byla za bogata

teraz jest ustawiona wg zalecen MB

tak powiedzial mi czlowiek z ul Parkowej 34 w Legionowie ktory ją ustawial

oczywiscie po odpaleniu obroty 30sec są na 1000 obrotow

po czym schodzi na ok 700/min


po gazie juz nie zawsze tak wyglada odpalanie, czasem wariuje i faluje

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 29, 2008 11:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Zeby cokowliek dalej dywagować poszukując dziwnych problemów sprawdź najpierw ciśnienie sprężania. To nie chodzi o to, że masz je sprawdzić sam tylko podjechać do warsztatu, zostawić auto i poczekać na wynik ;-)
Jeśli będzie OK, można zaczynać szukać dziury w całym.
Poszukiwanie dziury w całym trzeba by zacząć od zdemontowania (choćby na jakiś czas LPG) i doprowadzenia wtrysku do porządku.
Do wcześniejszej listy, jeśli o telepaniu mówimy a nie falowaniu obrotów trzeba by dołozyć uszczelki mocujące wtryski benzyny.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 30, 2008 1:51 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
powiem tak, jesli jezdze tylko i wylacznie na benzynie, to nie ma cudow aby dzialo sie cos tak dziwnego jak np drgania czy telepanie po odpaleniu...

po gazie wyglada na to ze sie zalewa czyli smiem przypuszczac ze za bogato jest gaz ustawiony



na benzynie drga tylko gdy rusze po wyjechaniu z garazu i stane na pierwszym skrzyzowaniu, i tak do momentu rozgrzania do ok 70C czyli ok 4km

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 12:08 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
sprawa z zapalaniem auta rano (telepanie), gdy wczesniej bylo jezdzone na gazie zostala rozwiazana, gazownik poprowadził sygnał z komputera auta do kompa gazowego, okazuje sie ze KE z 91 ma pamięć.


teraz walcze z telepaniem na zimnym silniku, lecz nie po odpaleniu lecz po zatrzymaniu od początkowego pierwszego odpalenia auta rano.

szukam warsztatu z Warszawy ktory mi dobrze zmierzy cisnienie na cylindrach

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 3:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
a moze by tak wartało zajrzec do srebrnego przekaznika??miałem podobne objawy.ustawili mi Ke ale jak był zimny to nie trzymał obrotów i sie telepał.po przelutowaniu przekaznika smiga jak trzeba.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 7:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
dwa razy był przelutowany przez dwie inne osoby w dwóch polecanych miejscach, niestety nic to nie dało...
ręce opadają

dziś dowiedziałem się ze sprawdzenie cisnienia na cylindrach tez mi duzo nie da bo jak to sie dzieje na zimnym silniku tzn ze KE jest zle ustawiony i nie ma tak zwanego trybu ssacego...

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 30, 2008 7:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
ja miałem takie objawy ja Ty i mój KE pracował w trybie awaryjnym.czyli miał wolne obroty powyzej jakiejs tam temperatury.mechec rozbierał go i składał chyba z 10 razy az ustawił tak jak ma byc plus przelutowanie przekaznika i jest cacy.w KE chyba nie ma zadnego ssania o ile sie nie myle...jedynie wtrysk rozruchowy.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl