MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 11, 2009 10:57 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Cytuj:
jednak nie sądzę, aby silnik o konkretnym numerze miał dwa rodzaje rozwiązań


O konkretnym numerze nie, ale o innym tak. Tak samo jak jest wiele m119.xxx(zmiany bynajmniej nie w położeniu czujników [zlosnik]) to jest pewnie wiele 613.xxx

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 11, 2009 11:07 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
@ michele

nie porownuj silnikow starej daty bo tam wszystko jest proste
tu zas jest nawalone tych kabli, czujnikow itp.

jak zaczalem to rozbierac wszystko to sie az przerazilem
teraz nurtuje mnie pytanie - kto to wszystko posklada ;)

aha silnik udalo sie kupic - dzisiaj po niego jade

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 11, 2009 11:40 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
michele pisze:
Jednak nie sądzę, aby silnik o konkretnym numerze miał dwa rodzaje rozwiązań.
.




Np. stary M-102980 tak ma.
Różni się po 82 roku, a typ i model identyczny, jednak sa małe lecz znaczące różnice, w samym silniku nie, ale w osprzęcie do niego przykręcanym.
Dlatego tego 320 cdi , którego będziesz miał kupić lepiej sobie porównaj z tym , który masz.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 11, 2009 2:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
W W210 były 320 CDI ze 197KM na pokładzie, równocześnie były w W220 te same silniki ale miały 204KM, ponadto w W211 nadal montowano te silniki o mocy 204KM. Koniecznie trzeba patrzeć na oznaczenia, bo wyglądają niemal identycznie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 11, 2009 3:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
to juz chyba roznica oprogramowania bo watpie by te same silniki ten sam rocznik tylko inna buda roznily sie mechanicznie tylko po to by dolozyc 7KM
a wlasnie silnik upolowalem z S klasy...
pozyjemy zobaczymy ;)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 6:01 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
w W211 to już jest wogóle wszystko popaprane!!!!
tam oznaczenie np 270CDI wcale nie oznacza silnika 270 jak i oznaczenie silnika 320CDI wcale nie ozancza silnika 320!
silniki te oznacza się chyba sugerując się mocą bo osobiście w salonie widziałem 270 CDI z silnikiem 320 i odrwotnie... chodzi tu chyba o to żeby po oznaczeniu rozpoznać moc jaka jest silnika a nie jaki jest silnik... wzmocniona 270-tka oznaczona jest jako 320CDI i odwrotnie

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 7:14 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
blackmilk pisze:
to juz chyba roznica oprogramowania bo watpie by te same silniki ten sam rocznik tylko inna buda roznily sie mechanicznie tylko po to by dolozyc 7KM
a wlasnie silnik upolowalem z S klasy...
pozyjemy zobaczymy ;)

no zebyś niewdepnoł.... bo np silnika z VIto nie zapodasz do Sprintera bo pracuja na innych generacja CR.Wito to CR1 a Sprinter CR2..... Moze byc tak ze silnik mechanicznie bedzie ok a niedojdziesz ładu z osprzetem czyli wtryski,pompy ,elektronika....obym sie mylił....Na marginesie ile silnik? [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 9:27 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Chuck Norris, chyba nie masz racji. Silnik 270CDI to silnik R5 a 320CDI to R6. Widocznie chodzi Ci o modele 280CDI - tak są to te same silniki co 320CDI ale z mniejszym zapasem mocy. Tyczy się to jeszcze 320CDI R6 jak i nowych V6.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 10:38 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
MERCEDES 4 EVER pisze:
blackmilk pisze:
to juz chyba roznica oprogramowania bo watpie by te same silniki ten sam rocznik tylko inna buda roznily sie mechanicznie tylko po to by dolozyc 7KM
a wlasnie silnik upolowalem z S klasy...
pozyjemy zobaczymy ;)

no zebyś niewdepnoł.... bo np silnika z VIto nie zapodasz do Sprintera bo pracuja na innych generacja CR.Wito to CR1 a Sprinter CR2..... Moze byc tak ze silnik mechanicznie bedzie ok a niedojdziesz ładu z osprzetem czyli wtryski,pompy ,elektronika....obym sie mylił....Na marginesie ile silnik? [zlosnik]


wiesz co z tego co wizualnie zauwazylem to juz widze ze roznia sie miskami olejowymi to na pewno po za tym wszystko inne to to samo nawet blok silnika ma identyczny numer
co do wtryskow to "wygladaja" tak samo

mysle ze nie bedzie az tak zle w koncu jest tez dawca...
a silnik kupilem w naprawde dobrej cenie ;)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 11:44 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
blackmilk pisze:
wiesz co z tego co wizualnie zauwazylem to juz widze ze roznia sie miskami olejowymi to na pewno


Oby nie, ale psychicznie przyszykuj się na inną pompę olejową i smoka, które trzeba będzie przełożyć.

Ja mam tak u siebie w silniku, który przekładam. W jednym modelu miska była maksymalnie do przodu, a w innym maksymalnie do tyłu.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 12, 2009 1:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
nie no z nowego zostaje tylko blok glowica i korbowod
cala reszte przekladam bo byla sprawna wiec po co robic cos 3 razy

mysle ze dzis przeloze cale graty a w pon wrzuce silnik w bude
dodajac jeszcze klopoty z elektronika ktore pewnie wyjda w trakcie to wyjade za jakis miesiac [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 13, 2009 8:42 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
dobra panowie jakies podpowiedzi przed pierwszym uruchomieniem? [zlosnikz]

jutro tez zakladamy wtryski - czy to normalna operacja czy jakos specjalnie trzeba przygotowywac podkladki pod wtryski?

no i nie ma oleju jak to w umytym silniku - czy mamy gdzies specjalnie go nalac by sie nic nie zatarlo czy wystarczy tylko przez wlew oleju go nalac i juz.

zegarek miales racje - oprocz miski byl inny smok ktorego tez trzeba bylo przekrecic

jestem ciekaw czy nam to jutro odpali :D

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 13, 2009 10:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Jak opróżniliście pompę z oleju, to napełnienie jej przed uruchomieniem to mus. I nie dodawać gazu przy starcie :)

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 13, 2009 10:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
a jak napelnic sama pompe?
lac przez filtr?

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 13, 2009 11:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A gdzie zdjecia stopionych tłoków????

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl