MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 2:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Diablo991 pisze:
silnik by dalej chodzil i mial niezlego kopa i trzymał kompresjie ??

tak

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
niee wlasnie nie .... i sadze ze to wlasnie inna przyczyna jest tego cisnienia .... Motor ma takiego kopa ze na 2 biegu stawia go bokiem, zadnej chmury, zdanego przedmuchu nic, kazda moja 300D daje po czarnym lekko a ta nic, jak by byla do Du..y to w zimie by nie odpalała od strzała, ale zawory wyreguluje,

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Nie rozumiesz, zużyte panewki nie mają nic do odpalania, kompresji, kopa, itp.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
ale ich naprawdę nie slychać, zadnych puków itp, ale panewki co maja do Cisnienia olejiu ?

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
To, że jak panewka jest zużyta, to na niej jest spadek ciśnienia oleju, olej "przecieka" przez tą panewkę...

Na początku zużycia nie musisz jej słyszeć, ale za jakiś czas usłyszysz, jak się zrobi większy luz...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
jeśli tak było jeżdżone to wał może się już nie nadawać do szlifu.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 23, 2009 11:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Tyż prowda, niestety...

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 24, 2009 7:18 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Jeśli po sprawdzeniu na innym manometrze ciśnienie jest takie samo na zimnym silniku to ładuj się pod auto odkręć małą miskę olejową.Będziesz miał dostęp do kilku panewek sprawdź ich stan a przy okazji stan samej pompy olejowej(u mnie wymiana pompy podniosła ciśnienie na rozgrzanym silniku o ponad 1 atm)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 05, 2009 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
hej dzis uruchomiłem W123 bo wkoncu zebrało mi sie aby naprawic rozruusznik, i cisnienie jest 1.8 a po ok 60 stopniach 1.3 a po osiagnieciu 90 stopni i jazdzie próbnej jest tak jak by 1.1 mam filmiki z zimnego i cieplego itp ale youtube ma problem ... znacie gdzie mozna wrzócic jeszcze filmiki ??? a i we filtrze powietrza nie cofa sie olej ... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> sptóbóje wymienic filtr roby sprawdzic wtryski oraz pompe olejową i stan panewek, chodz to panewki to pewnie mnie przerazi... chyba jak pierscienie sa ok i uszczelniacze to nie trzeba ich tez wymieniac?

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 2:22 pm przez Diablo991, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 05, 2009 10:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:36 pm
Posty: 866
Lokalizacja: Gdańsk
Przepraszam ale czy ktoś go rozumie?

_________________
Ex: Mebel, (Disco) Karawan, Bezdomny, Tweety, Kalarepa, Kabaczek


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 05, 2009 10:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
olej z filtra może się cofać jak masz zużyty pierścień uszczelniający na dnie obudowy filtra.

Co do ciśnienia oleju to może być problem z zaworem przelewowym...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 05, 2009 11:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Diablo991 pisze:
sptóbóje wymienic filtr roby sprawdzic wtryski oraz pompe olejową i stan panewek, chodz to panewki to pewnie mnie przerazi... chyba jak pierscienie sa ok i uszczelniacze to nie trzeba ich tez wymieniac?


Nie, nie trzeba.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 06, 2009 6:02 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Miałem podobne problemy i właśnie winny był zaworek przelewowy w pompie oleju.To co pisze Janfocus.Przeczyściłem rozruszałem i śmiga do dzisiaj u kumpla w beczce.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 06, 2009 2:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
gdzie szukac tego zaworka ??? przelewowego ?? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
LiveLetDie pisze:
Przepraszam ale czy ktoś go rozumie?



to mój watek od samego poczatku tylko koncze walke z tym problemem nieszczesnym...

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 06, 2009 7:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Odkręć miskę olejową małą będzie obok smoka olejowego ma kształt śruby chyba 14 al nie pamiętam dokładnie.Najpierw spuść olej!

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl