MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 1:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Kolejną z przyczyn może być uszkodzony zaworek zwrotny na pompie paliwa - cofa się ono po dłuższym postoju i z racji tego, że temperatura niska, olej gęsty, paliwa nie ma to wszystko sprawia, że ciężko kręci i nie odpala.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 2:05 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 2:09 am
Posty: 21
filippo pisze:
Kolejną z przyczyn może być uszkodzony zaworek zwrotny na pompie paliwa - cofa się ono po dłuższym postoju i z racji tego, że temperatura niska, olej gęsty, paliwa nie ma to wszystko sprawia, że ciężko kręci i nie odpala.


Ale z koleji jak jest ciepło to tego problemu nie mam, czy to mozliwe ze to ten zaworek??? :evil: <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Objawy tego zaorka są odczówalne na zimnie i cieple tak samo?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 2:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Nie stresujmy kolege bo sie jeszcze zniechęci sprzeda merca pod prase i kupi jakiegoś "plastika". Zacznij kolego ko kolei od rzeczy prostych (tak jak w nocy Ci pisałem). Nie uważam się za wyrocznie ale czasem proste działania dają najlepszy skutek. A jeśli nie to wtedy szukał bedziesz dalej a to że wymienisz filtry i sprawdzisz sobie wtryski i tak się przyda dla prawidłowej dalszej eksploatacji.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 2:45 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 2:09 am
Posty: 21
ROBHEN
Ja sie nie stresuje ani nie zniechęcam, tym bardziej nie mam zamiaru sprzedawać mojego oczka w głowie. Znam to auto gdzieś 5 moze 6 lat, jest moje od 3 i przyrzekłem sobie ze go nie oddam nikomu choć by mial stac i gnic albo skonczyc jako kwietnik, zostaje ze mną do śmierci na dobre i złe!!! [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 3:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 12, 2008 9:27 pm
Posty: 207
Numer GG: 4377992
Lokalizacja: [ DDZ ] DOLNOŚLĄSKIE - LONDYN
życzę ci żebyś w tym wytrwał thc_xtc. co myślisz i piszesz . i przyrzekłem sobie ze go nie oddam nikomu choć by mial stac i gnic albo skonczyc jako kwietnik, zostaje ze mną do śmierci na dobre i złe!!! .Podoba mi się twoja determinacja ...oby nie została tylko pustymi słowami,a przejawiła się w czyny....

,,mial stac i gnic albo skonczyc jako kwietnik,, lepiej żeby taki jego koniec nie był,choć lepsze to od palnika i prasy na złomowisku.czasami gdy braknie sił i samozaparcia ,lepiej go odstawić i poczekać aż złe dni miną, lepiej zrobić taki,, ruch'' niż żałować przez resztę życia.

pozdrawiam

_________________
W115 PULLMAN 240D 75r aut. RHD
W123 PULLMAN 300D 84r aut. LHD
W123 250 78r aut,123 240 78r,123 240
Bus 207 79,208/312 sprint,W202 C200
E38 BMW 754IL,E38 730IA,E32 730IA/E28 [b]M[/b]535IA
SUBARU LEGACY 2,5/3xVW CADDY
NIE TRZEBA BYĆ ASTRONOMEM BY KOCHAĆ GWIAZDY


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 6:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
A moim zdaniem jest to jednak ten rozrusznik, choć wiem, że podobno zrobiony był. Miałem podobne objawy. Nawet przy -5 były kłopoty, a rozrusznik był zrobiony (tak twierdził elektryk który to robił). Nie chciał kręcić (słabo kręcił) nawet na aku 900A rozruchu!!
Wymiana rozrusznika rozwiązała problem.

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 13, 2009 7:51 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 2:09 am
Posty: 21
Jestem 100% pewny tego rozrusznika bo sam byłem przy robocie i wiem co było wymienione!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 14, 2009 12:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 7:07 pm
Posty: 115
lipa kolego, jak luzy sa ok to zostaje tylko kompresja i nie ma co rozkminiac.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 14, 2009 9:27 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jakby kompresja była słaba to by kręcił ładnie a nie palił.
Za gęsty olej - co jest wlane?
Jednak pomimo zapewnień - kiepski rozrusznik, słabe połączenia na kablach, wadliwe kable.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 14, 2009 9:59 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Objawy, które opisujesz są identyczne z takimi, jakie miałem w jednym ze swoich samochodów.
I był to rozrusznik jak już pisali koledzy.
Uszkodzony elektromagnes automatu oraz zniszcznone przewody ledwo przekazywały prąd.
Po wymianie jak ręką odjął.
Jednak bym sugerował sprawdzić masę i inne łączenia.
Jakie napięcie jest jest po nocy na akumulatorze?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 14, 2009 3:56 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:47 pm
Posty: 15
Lokalizacja: mazowieckie
Miałem trzy W115 220D i wszystkie miały te objawy. I we wszystkich winny był rozrusznik a przy okazji przeczyść kable na stykach od masy silnika - taki warkocz i te co idą do rozrusznika. Moim zdaniem to na 100% - nie ma siły zakręcić zimnym silnikiem.

_________________
Zapraszam na moją stronę www.Qnisz.pl poświęconą napędom eklektycznym i podzespołów do maszyn przemysłowych: Falowniki, silniki, elektrowibratory, motoreduktory, koła pasowe, wariatory itp.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 14, 2009 5:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 571
Lokalizacja: Warlubie
A kiedy kolega ostani raz wymienial w nim olej? Jezeli w ogole wumienial to jaki wlał? Mam delikatne obawy co do kolegi skoro sie pyta gdzie szukac filtra paliwa(jednoczesnie sugerujac filtr powietrza jako domniemane miejsce), Tak jak koledzy pisza jak nie bezie kompresji trzymal to bedzie krecil jak szalony a nie zalapie, natomiast powolne krecenie wskazuje na:
-za duza kompresje(ale to raczej niewykonalne)
-slaby akumulator (12.4 V bez obciazenia o niczym nie swiadczy)
- rozrusznik sie gdzies klei
- olej gesty jak smar z mozliwoscia zapchanego filtra paliwowego.
Wiecej grzechow nie pamietam. [zlosnikz]

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 15, 2009 10:19 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 2:09 am
Posty: 21
diablos25 pisze:
A kiedy kolega ostani raz wymienial w nim olej? Jezeli w ogole wumienial to jaki wlał? Mam delikatne obawy co do kolegi skoro sie pyta gdzie szukac filtra paliwa(jednoczesnie sugerujac filtr powietrza jako domniemane miejsce), Tak jak koledzy pisza jak nie bezie kompresji trzymal to bedzie krecil jak szalony a nie zalapie, natomiast powolne krecenie wskazuje na:
-za duza kompresje(ale to raczej niewykonalne)
-slaby akumulator (12.4 V bez obciazenia o niczym nie swiadczy)
- rozrusznik sie gdzies klei
- olej gesty jak smar z mozliwoscia zapchanego filtra paliwowego.
Wiecej grzechow nie pamietam. [zlosnikz]


Olej mam Mobil mineralny 15W40!! do wymiany pozostało gdzieś około 10tyś. KM.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 5:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
To co ile ty wymieniasz olej w starym samochodzie, jeśli zostało Ci jeszcze 10 tyś. do wymiany?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 16, 2009 11:55 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 07, 2008 2:09 am
Posty: 21
Waciak pisze:
To co ile ty wymieniasz olej w starym samochodzie, jeśli zostało Ci jeszcze 10 tyś. do wymiany?


Co 20 tyś. KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl