MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 03, 2009 10:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Noooooooooooooooo? , (cała elektronika to sterowanie gazem ?) ma to jakiś sens ,potwierdza to zdanie mojego elektronika który mi pomagał , potwierdza to nawet fakt że grzebałem przy turbinie jak wywalało mi węże interkulera a tak naprawdę to okazało się że nie było sterowania ciśnieniem doładowania, ale po jakimś czasie było sprawdzane diagnozą ładowanie było 1.8-2.0 chyba przy 3tys/obr mówiono mi że to OK. Jestem z okolic Opola jak możesz to pogadaj z wujem chętnie zapłacę za pomoc i podjadę do Łodzi , jeśli nic nie wymyślę w ciągu miesiąca to rezygnuję już z projektu daj znać na (Skype tomasz394 )


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 03, 2009 11:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
kibicuje CI od poczatku projektu
sprobuj tylko zrezygnowac ;)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 10:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
dobra, a tajemniczy MAPSENSOR masz sprawny?? objawy się zgadzają. i następna sprawa, zamiast gdybać podjedź na hamownię (jakieś 70zł u mnie) i sprawdź jaką moc ma silnik. Jak nie ma mocy to może być też powodem jego grzania się - cały czas go męczysz, a 177PS powinno całkiem dobrze sobie radzić ze sprintem.
I nie poddawaj się!! ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 12:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Mapsensor - rozumiem to małe coś co podaje dane do modułu o ilości ciśnienia doładowania (011 542 07 17 TURBO-DIESEL 5V - 2841 ) czy jest dobre, nie wiem na 100% ale jest to sensor z sprintera 2.9 gdyż oryginalny z okulara miał ułamaną końcówkę na wężyk. Tak czy tak po numerach ten sam czujnik jest w obu samochodach ,myślę że jak by był zepsuty to turbo przeładuje i wywali węże. Co do hamowni mógłbym podjechać ale, troszkę daleko do Pleszewa ,żebym w twoich stronach załatwił coś więcej z tym samochodem to by się opłaciła wycieczka . W Opolu też jest hamownia ale jakaś taka co zakładają coś na koło i w drogę od 0-100km/godz jak ci się trochę zadusi to pomiar do bani. Jestem PEWNY ze ten silnik zgubił gdzieś ok. 50KM mam wrażenie że dziwnie pracuje, tak jak by miał spalanie detonacyjne (na słuch w czasie jazdy) na postoju zaś pracuje idealnie. Każdy kto miał okazję się przejechać z boku jako pasażer mówi tak: czego ty chcesz on idzie dobrze potem trochę zmieniają zdanie . Pierwszy bieg tym bardziej drugi to wciska w fotel, ( jak załączy turbinę) 3-bieg już umiarkowanie ,4-bieg to piłowanie aby go rozpędzić 5-bieg to już można powiedzieć podtrzymywanie danej prędkości i WTEDY ! się zaczyna gotować np . 130-140km/godz zwolnisz do 120-110km/godz auto zaczyna mieć swoją dobrą temperaturę Czyli - Sokol- zgadza się nie ma mocy i to jest powód grzania się !! a co będzie jak go załaduję ludzmi i bagażem i do tego włączę klimę ??? W tym tygodni kolega obiecał że z próbuje przeprogramować licznik aby pokazywał prawidłowo bo jak na razie oszukuje względem nowego mosty 41:11 o 20km/godz (za mało ) a obrotomierz pokazuje około 500obr/mim (za dużo) potem nagram jakiś filmik to ocenicie sprawę .
Co do zakończenia projektu – musze w najbliższym czasie zrezygnować i oznajmić iż poniosłem porażkę (wysłuchać tych co mówili; a nie mówiłem? ) ,zaczynają się zimne dni a ja z takim kolosem nie wjadę do garażu . W moich stronach projekt jest podziwiany ale nikt nie chce się angażować nie widząc w tym zarobku tylko stratę czasu (błąd bo dałbym nawet premię )) ,dostaję terminy że ręce opadają , sam w miesiąc zrobiłem więcej niż pozostali razem, co dało wynik że mija już 8 czy 9-ty miesiąc. Na forum nie udało się znaleźć recepty ale mimo tego póki pamiętam, już dziś wszystkim za wszystko dziękuję . Do końca września jeszcze może poczekam ,później kupie silnik 2.9 lub wystawie auto na sprzedaż, może dostanę jakąś propozycję na maila i parę groszy odzyskam .A może się znajdzie odważny i powie ja ci to zrobię za tyle i tyle co ? A może go podpalę i będzie koniec .. pozdrawiam ………………..


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 08, 2009 8:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
Poszło PW

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 22, 2009 8:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
Witam:):) i jak Pacjent:)???

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 15, 2009 12:47 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt gru 15, 2009 12:35 pm
Posty: 1
Witam serdecznie wszystkich
Od pewnego czasu mysle nad wlozeniem om606turbo do w 124 i tym samym czytam na ten temat duzo w internecie.Widze,ze masz problem z moca silnika.Byc moze jest to problem wykonanej przez ciebie modyfikacji ukladu dolotowego.Natrafilem przypadkiem w internecie na artykol w ktorym mechanicy zajmujacy sie tuningiem sprawdzali na hamowni moc auta w ktorym byla zalozona instalacja gazowa(czyli ingerencja w uklad dolotowy) i sa tam dosc ciekawe wyniki.Wiem,ze dotyczy to benzyny zasilanej gazem i teoretycznie nijak sie to ma do turbodiesla ale i tak polecam przeczytac:
http://www.godula.pl/index1.php?page=ar ... t&artid=24


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 15, 2009 1:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
no wlasnie homer - opowiadaj co z projektem
bo nadal Ci kibicuje [zlosnikz]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 11:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob gru 19, 2009 8:29 pm
Posty: 1
Lokalizacja: z bylekąd
witajcie, jestem tu nowy ale od razu pisze bo wpadłem na trop tego forum i watku szukajac info na podobny temat. Moje zdanie jest takie że to musiało sie tak skończyć bo homer poleciał z motyką na księżyc. Niezły narwaniec z niego, skoro pierw czepił się przecinaka a potem zaczynał myśleć i rozpytywac co mu z tego wyszło. Szkoda faceta bo mógłby lepiej spożytkować swoja kaskę. Mnie rusza tu najbardziej postawa tunera :evil: który mu niby programował ECU, przeciez ten koles powinien mieć cały ten temat przekładki w paluszku inaczej nie powinien nawet dotykac sterownika. Smutne, jestem ciekaw jak to sie skończyło, moze mógł bym pomóc....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 12:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 13, 2010 9:04 am
Posty: 25
Lokalizacja: Hrubieszów Lubelskie
wiem że to może dziwne ale od tego elektronicznego regulatora gazem on sie łaczy z linką sprubuj tu sie pobawic moze żle wyregulowane ewentualnie po starmu sznurek przez okno do ciegna i jazda testowa jak to zadziała to jesteś w domu <br>Dodano po 1 minutach.:<br> homer kto ci robił elektryke w tym sprzecie bo szukam magika do podobnego projektu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 2:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
homer zapadł w sen zimowy lub auto mu tak przysypało ze dal sobie spokoj do wiosny :) a szkoda...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 15, 2010 10:16 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
pewnie ze szkoda - projekt godny uwagi :)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 111 12 13 14 15

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl