MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 8:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 15, 2013 6:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Chcę jeszcze wrócić do korozji w zbiorniku. Metoda opisywana wcześniej jest fajna, ale dotyczy zbiorników które nie maja plastików w środku a nasze maja tzw smok których nie da się wyjąć przed procesem. Czyszczenie chemią jest bardzo dobre ale popsuje tzw smok a jeśli nie to lakier wlany bezpośrednio po czyszczeniu zaklei przepływy. Zaczynam się zastanawiać czy nie zlecić zrobienie zbiornika z nierdzewki i po kłopocie. Oczywiście możemy zamówić nowy zbiornik w Niemczech ale to 400 + wysyłka więc nie tanio. Pozdrawiam (piszę o zbiorniku benzynowym )


Na górę
Post: ndz gru 15, 2013 7:43 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
czego się nie da wyjąć?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn gru 16, 2013 7:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Popatrz w środek zbiornika filtr wkręcany od spodu jest otoczony czymś w rodzaju smoka nie znam prawidłowej nazwy


Na górę
Post: wt gru 17, 2013 8:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Nie bardzo mam jak se popatrzeć na dno pełnego zbiornika, a ty się specjalnie nie wysilasz pisząc na tym forum, więc se nie pogadamy

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: wt gru 17, 2013 8:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Kamerka sieciowa na długim kablu [jezyk3]


Na górę
Post: pt cze 13, 2014 8:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Zaintrygował mnie ten wątek do tego stopnia, że i ja postanowiłem wyczyścić ów filterek. Gdy zobaczyłem zdjęcia z z linka, sądziłem że u mnie będzie znacznie gorzej - bo auto z końcem lat 80 zaczęło jeździć w Polsce [a paliwo w latach 90 by(wa)ło...no, różnie z nim było], do tego przez ostatnie 15 lat więcej stoi niż jeździ, więc warunki do sedymentacji wymarzone [zlosnik] . Poza tym, jakiś czas temu naprawiałem czujnik poziomu paliwa i trochę stwardniałej galarety na dole było - głównie to mnie przekonało do czyszczenia.
Zbiornika nie wyjmowałem, bo z natury jestem leniwy i najpierw chciałem sprawdzić czy jest sens, więc tylko wykręciłem sam filterek. Nie było łatwo, bo niby trochę miejsca jest, ale trzeba podejść nasadką - nic innego chyba się nie nada. A że rozmiar czołgowy, do tego redukcja na 1/2" i grzechotka już mi się nad półośką nie mieściła. Sposobem i wytrwałością jakoś cholerstwo pokonałem, i........... nie opłacało się:
Załącznik:
SDC10160a.JPG
SDC10160a.JPG [ 37.87 KiB | Przejrzano 1503 razy ]

Aparat do dupy, bo wyostrza mi zawsze wszystko dokoła tylko nie to, co trzeba i może tego nie widać, ale uwierzcie mi - był czysty :o .


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl