MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 8:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 10:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 12, 2004 8:02 am
Posty: 1054
Lokalizacja: DST JO80MU
Gratuluje kombi, cud autko.

Co do gasniecia a wlasciwie nie zapalania to mialem inna histrie:

Wkladam kluczyk, swiece sie grzeja i nagle wsio znika....






.... tak dlugo trwaly poszukiwania o 22 w nocyj jak sie po 6 kieliszku okazalo znikna kontakt na 15cm kabelku masy idacym z aku do nadwozia.
Gwincik wyczyszczony i do rana czekalem ( ten 6 kieliszek nie byl ostatni)
Wypchanie w123td pod 80m pagorek jest wykonalny po uzyciu 3 chopow z flaszka w bagazniku...

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Qzyn

s123 240TD - 6.X.82; Taigabeige Drobinka

http://www.nanoelektrody.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 10:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Dokładnie tak MercBeginner tzn ze nalezy sie zainteresować płynem hamulcowym i klockami ?
co do pchania to zgadzam sie z qzynem o ile na plaskim podlozu jeszcze daje rade co przy minimalnym wzniesieniu nie ma szans zeby we dwie osoby.... w takich momentach wspominam z westchnieniem swojego malucha (niecale 500kg) [zlosnik]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 31, 2004 11:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
krzstian pisze:
tzn ze nalezy sie zainteresować płynem hamulcowym i klockami ?


Tak!
Wygląda to tak:

kontrolka zapala się w sytuacji kiedy jest mało płynu hamulcowego w zbiorniku.
Powodem dużego spadku poziomu płynu są (oprucz wycieków) zużyte klocki hamulcowe.
Kiedy okładzina klocków hamulcowych jest już bardzo zdarta tłoczek wysuwa się znacznie dociskając cienki już klocek do tarczy.
W konsekwecji płyn hamulcowy musi wypełnić większą powierzchnię cylinderka zacisku...

Dlatego jeśli poziom płynu hamulcowego przed zużyciem "się" klocków był na MIN,
to oczywistą sprawą jest to, że kontrolka szybko zacznie się zapalać
wraz z zużywaniem okładzin klocków.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 4:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Płyn w normie więc jednak klocki jutro zmieniam

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 4:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Płyn w normie więc jednak klocki jutro zmieniam

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 4:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
MB jak i VOLVO mają to do siebie, że jak się zaświeci kontrolka to nie ma co sie odrazu martwić, ponieważ wytrzyma jeszcze z "20tyś km" [zlosnik]

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 01, 2004 4:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Płyn w normie więc jednak klocki jutro zmieniam

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 03, 2004 6:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
ogólnie podsumowując w przyszłym tygodniu wymienia sprzęgło a tak pozatym to do zrobienia jest:
przednie zawieszenie
rozrusznik
koło pasowe z8kowane
siłowniki w klapie
tapicerowanie gagażnika
brak oryginalnej płyty na podłodze
zamek bagażnika w odróżnieniu do niektórych u mnie nie chce się zamknąć ;)
brak oryginalnych amortyzatorów ale instalacja nivo est
brak zagłówków i rolety
uszczelki drzwi
licznik KM zatrzymał się
... a na deser zostawiam sobie blachy bo niby "remont"(połatane troche smoły +bonus w postaci odprysków farby na szybach słupkach...) przeszedł niedawno ale w wielu miejscach zaczyna wychodzić powoli rude
ale cotam silnik chodzi trzeba powoli dązyć do celu moim dieselkiem
pozdr

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 03, 2004 7:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
krzstian pisze:
ogólnie podsumowując w przyszłym tygodniu wymienia sprzęgło a tak pozatym to do zrobienia jest:
..................

......


dobrze sobie rozplanuj wszelkie naprawy żebyś potem nie robić czegoś dwa razy. Uszczelki zostaw sobie na koniec po lakierze - wtedy jak już dzwi i klapa będą spasowane na stałe.

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 05, 2004 2:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
z racji szczupłych funduszy zaczynam od spraw tehnicznych(niedługo przegląd) a na koniec zostawiam sobie właśnie blacharkę i nivo chciałbym mniej więcej za rok go mieć w takim stanie "tip top" ale niechce zapeszyć bo wszystko zależy od $

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl