MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 3:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr mar 07, 2007 7:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 17, 2007 11:40 am
Posty: 209
Lokalizacja: Opole
U mnie w W201018 4 bieg manual to wyglada tak:

Miasto zima (jaka byla kazdy wie) - do 12l

Trasa tak 100 km/h do 130 km/h - 7,5l

Pozdrawiam

_________________
201018 93`


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 07, 2007 11:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Nie ma w tej statystyce 300SE więc dodam.
Pb miasto 13-15 trasa 10-12
LPG miasto 16-22 trasa 12-16
Noga raczej średnio-ciężka.
I tu mała uwaga na temat LPG. Duży rozrzut jest zależny od warunków (lato/zima) i stacji. Ciśnienie LPG jest różnie ustawiane na różnych stacjach w związku z czym do zbiornika wchodzi zróżnicowana ilość. Tego nie da się dokładnie zmierzyć przy normalnym tankowaniu.
Acha - dolot powietrza mam niczym nie tłumiony (oprócz miksera) i zamontowany jak fabryka przykazałą.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 08, 2007 9:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
124 CE 2300 ccm z LPG
Miasto (W-wa) raczej bez korkow - 13-14 litrow LPG a w przypadku delikatnej jazdy 10,5-10,7 l LPG /100km :)
Trasa przy max 120-130 km/h - 9-10 litrow
Z przyczepa i motocyklem z Vmax =110-120 km/h w trasie 12-13 l LPG/100km

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 10:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
hahaha!!!!
sory ze się wtrące ale przeczysz sam sobie!!!!!
Cytuj:
Acha - dolot powietrza mam niczym nie tłumiony (oprócz miksera)

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 12, 2007 10:46 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
jarecki pisze:
hahaha!!!!
sory ze się wtrące ale przeczysz sam sobie!!!!!
Cytuj:
Acha - dolot powietrza mam niczym nie tłumiony (oprócz miksera)

OK widzę że jesteś "nie w temacie LPG" a myślę że zainteresowani orientują się w czym rzecz. Mianowicie wiele osób ma zapchane doloty filtra powietrza szmatami, gąbkami i innymi patentami stosowanymi przez "gazowników". Niektórzy przekierowywują rurę dolotową w bok albo nawet do tyłu.
U mnie te patenty nie występują. Rura dolotowa jest założona jak z fabryki i niczym nie przysłonięta czyli dolot powietrza mam niczym nie tłumiony. A ma to duży wpływ na moc silnika i zużycie paliwa. To miałem na myśli. [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 8:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
I nie gaśnie ci? Bo mnie gaśnie i się zastanawiam co z tym zrobić - szczerze mówiąc nie byłem daleki od szmat i przekierowania końcówki :oops:

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 13, 2007 11:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
kropi pisze:
I nie gaśnie ci? Bo mnie gaśnie i się zastanawiam co z tym zrobić - szczerze mówiąc nie byłem daleki od szmat i przekierowania końcówki :oops:

Po prostu trzeba zastosować prawa fizyki. Jeden sposób to przytłumienie dolotu. Drugi sposób to pozbycie się nadmiaru powietrza... bokiem. Mam wycięty mały otwór w dolocie i prawa fizyki sprawiaja że nadmiar sprężonego powietrza ucieka tamtędy a silnik zasysa tyle ile chce i ile mu potrzeba. Ujście stawia mniejszy opór niż droga przez filtr i klapę. Nigdy mi nie zgasł przy hamowaniu. Patent jest znakomity.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 14, 2007 9:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 19, 2006 12:38 am
Posty: 192
Lokalizacja:
Możesz podesłac fotkę tego wycięcia? Ja też mam coś takiego ale niestety się nie sprawdza, tzn po mieście raczej sporadycznie, ale na trasie, nawet jak go trzymam na biegu prawie do samego zatrzymania to non stop jest ten problem.

Dzięki, pozdrawiam

_________________
W124 320CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 15, 2007 10:17 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
na 99% problem leży w regulacji wolnych obrotów!!!! masz niesprawny układ regulacji wolnych obrotów!!!! usprawnij go (m.in. zlikwiduje wszelkie lewe powietrze) a problem zniknie!!! gwarantuje!!!! NIetstey nasze auta juz nie są młode i układ powietrzny jest nieszczelny (mnóstwo lewego powietrza) i o ile benzynie to nie przeszkadza to na gazie jest sprawą właściwie pierwszorzędną!!! benzyna chce jak najwięcej powietrza gaz z kolei jak najmniej

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(

MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)

MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 2:03 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
kropi pisze:
Możesz podesłac fotkę tego wycięcia?

Proszę bardzo. [zlosnikz]

Obrazek

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 7:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
AndyS pisze:
Proszę bardzo

u mnie ten patent nie zadziałał, gaśnie :(

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 9:51 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 15, 2007 6:39 pm
Posty: 4
Lokalizacja: Włocławek
Mój w202 C280 R6 manual z sekwencją LPG przy mojej typowej jeździe 30% miasto, 70% trasa (na trasie od 120 do 170 km/h) na węższych zimowych oponach mile mnie zaskakuje paląc w zakresie 11,5-12,5 LPG. Latem w podobnych okolicznościach, na szerszych letnich kołach i z klimą spalanie oscyluje w granicach 13-13,5l LPG. Przy jeździe non stop trasa (400km z rodziną na wczasy nad morzem) i prędkości do 120-130 km/h z klimą i obciążeniem spalił równo 12 l/100km LPG. Mam już czwarte auto z motorem 6 cylindrowym i reguła jest taka, że spalanie jest więcej niż akceptowalne, pod warunkiem, że nie wjeżdżam do miasta. W jeździe miejskiej zaczyna się horror, gdy miałem w BMW komputer pokładowy można było ładnie to sobie zaobserwować.

_________________
C280 elegance


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 10:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 15, 2007 10:43 pm
Posty: 168
Lokalizacja: szczecin
heh ciekawe dane :D moj silnik m104 3 litrowy palil mi ostatnio 22 litry wychodzi na to ze wszystkie inne nawet 5l + sa bardziej oszczedne ;)

_________________
<u>190D</u> <u>2.5</u>automat
ex <u>190E</u> <u>2.0</u>manual
ex <u>190E</u> <u>1.8</u>manual


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 12:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lip 29, 2006 7:00 pm
Posty: 39
WITAM
e420- 124
kupiony tydzień temu
trasa-miast pół na pół w miarę spokojnie--- 14,6

samo miasto w miarę spokojnie ale nie zabardzo------ 16,4

_________________
kawa1975
123 3.0d
124-2,216v,, 2,3 b/g,, 2,6b/g,, 3,0e24v,,2,5d,,3,0d,, 4,2
201 2,0 b/g
210 2,9td

500e


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 16, 2007 3:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
ro2man pisze:
u mnie ten patent nie zadziałał, gaśnie :(

Wzbogać trochę na parowniku (1/2-1 obrót śruby) mieszankę LPG. Jeżeli masz dobrze wyregulowany silnik na Pb to musi dobrze chodzić na LPG. Sposób jest niezawodny (2 kolegów "łykneło" patent i działa). Z góry zastrzegam że bez szmat, gąbek i udziwnień będzie więcej palił. Ale mocy tez przybędzie. [zlosnik]

P.S. Patent przetestowany dla silników M103 - może tu jest problem?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl