MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 8:59 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6
Autor Wiadomość
Post: czw lis 08, 2012 8:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
neocc pisze:
... i w końcu ładnie zapala kiedy jest zimno.


Fajnie że zainwestowałeś, ale czy dobrze zapala ciepły po krótkim postoju?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: czw lis 08, 2012 2:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Tak, zapala od strzała i równo chodzi chodzi. Ze starym akumulatorem po wymianie wtryskiwaczy to odpalał też dobrze, ale chodził tak z 5 sekund na 3 gary [zlosnikz]

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Post: wt lis 13, 2012 6:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
neocc pisze:
Tak, zapala od strzała i równo chodzi chodzi. Ze starym akumulatorem po wymianie wtryskiwaczy to odpalał też dobrze, ale chodził tak z 5 sekund na 3 gary [zlosnikz]


To super, ja jestem na razie uziemiony i nic nie sprawdzę, auto się składa po renowacji, myślę że nie wcześniej niż pod koniec roku będzie do odebrania.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: śr lip 16, 2014 8:16 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
georem pisze:
THC pisze:
Przy filtrze paliwa i pompie jest taki zawór który podtrzymuje ciśnienie w układzie, jakby akumulator ciśnienia.


W moim przypadku pompa, filtr i akumulator ciśnienia są nowe. Może nowy akumulator też nie daje rady....


No i wreszcie objaw został zlikwidowany. Okazało się że akumulator ciśnienia paliwa nie dawał rady, był FEBIEGO, teraz kupiłem BOSCHa i auto odpala zawsze na tyk.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: czw lip 17, 2014 10:09 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob kwie 17, 2010 9:23 am
Posty: 282
Lokalizacja: Szczecin
Gratulacje. Ja ostatnio naprawiałem w107 z M110 i był kłopot z odpalaniem, wymieniłem akumulator paliwa i nic. Doszedłem do wniosku, że do wymiany jest zawór na powrocie z K-Jeta bo ciśnienie bardzo szybko spadało. Po wymianie autko pali na dotyk. Więc wniosek taki, że powodów z tym odpalaniem jest sto tysięcy [zlosnikz]

_________________
Mercedes W123 Coupe 230CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl