Centralny zamek jak i cała instalacja obsługująca różne "zabawki" obsługiwana jest podciśnieniem powstającym w kolektorze ssącym względnie w vacum pompie. Ponieważ centralny zamek zalicza się do urządzeń które działać potrzebują również gdy silnik nie pracuje (czyli wtedy gdy podciśnienie nie jest produkowane) odcięty jest od reszty instalacji zaworem i posiada zbiornik podciśnienia. Jeżeli nie masz problemów z układem hamulcowym, automatyczną skrzynią biegów czy regulacją reflektorów, (te urządzenia obsługuje część instalacji podciśnieniowej działająca tylko gdy samochód ma włączony silnik) a nie działa Ci poprawnie centralny zamek to problemów nalezy szukać w nieszczelności instalacji od zaworu zwrotnego w kierunku zamka centralnego i jego zbiornika. Przyczyna jest zwykle trudna do ustalenia bo nie da się wytypować w całym tym układzie typowego sprawcy zamieszania. Sprawdz pokolei czy działa zawór zwrotny, czy wszystkie siłowniki w drzwiach, bagażniku i przy klapece wlewu paliwa są nie uszkodzone (tu często sypią się gumowe mieszki), szczelność połaczeń wszystkich przewodów także tego który idzie do zbiornika podciśnienia. Schemat instalacji powinieneś znaleźć przeszukując dobrze forum, gdyż średnio co 2 miesiące ktoś prosi o jego publikacje.
pozdrawiam
_________________ Michał M Pruszków W123 240D `82 classic white "Księżniczka" W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service ..... Golf 1.2 TSI maniek@w114-115.org.pl
|