MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 11:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 04, 2006 7:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Posiadam od miesiąca mercedesa 124 300 coupe. gdy właczam wentylator ogrzewania to strasznie hałasuje, nie wiem jaka jest przyczyna, jak go wymontować

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 9:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Wydłubujesz najpierw tą gumę pod szybą, jest na wcisk więc wyjdzie. Uszczelki które dopierają do maski gdy jest zamknięta. Potem po kolei wszystkie plastiki na podszybiu (poprzykręcane są i połączone ze sobą takimi białymi wsuwkami więc nie połam) srodkowy mocowany jest takimi smiesznymi srubami widocznymi z komory silnika. Potem wykręcasz mechanizm wycieraczki (wyłącz koniecznie zapłon!), pod spodem jest już dmuchawa. Trzeba pozdejmować spinki trzymające górny plastik. Pod nim siedzi silnik z wentylatorami , mocowany bodajze na 4 sruby.
Przy okazji przeczyść i przesmaruj mechanizm wycieraczki.
Pamiętaj o podłączeniu wszystkich przewodów zasilających i niech Cie Bóg broni od podłączania wycieraczki przy włączonym zapłonie (jeśli przesuniesz ją z położenia postojowego może Cie spotkać przykra niespodzianka)
Jak znajde to dam Ci linkę do wizualnej instrukcji <br>Dodano po 8 minutach.:<br> no i jest :)
KLIK <br>Dodano po 2 minutach.:<br> jak nie będzie hulało to pyknij u góry "view original page in russian"

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 9:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 14, 2006 9:00 pm
Posty: 120
Lokalizacja: Kansas / Boat City
No to witaj w klubie.
Też mam świerszcza w wentylatorze -waży chyba z 2 kg [zlosnikz] .
Sam chętnie poznam sposób na wymontowanie tego ustrojstwa spod deski. Póki co słyszałem, (nie próbowałem w obawie o smrodek) że doraźnie pomaga WD-40 wprowadzony w miejsce zasysania powietrza do dmuchawy.


czekam na rozwinęcie tego wątku i POZDRAWIAM !!! <br>Dodano po 6 minutach.:<br> No i proszę..... Jeszcze nie zdążyłem dopisać posta do końca, a tu stary (może nie wiekiem), niezawodny Grigorij0 znowu zatroszczył się coby niedzieli z rodzinką przy stole nie spędzać [zlosnik].

POZDRAWIAM

_________________
S124 2,3 TE + LPG '86 - Misia
W201 2,0 E '86 - Biały
Toyota Yaris 1,0 E '09 - Skośnooka kosiarka


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 04, 2006 9:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A więc w poniedziałek zaczne rozbiórke, i okaże się co jest w moim wentylatorze, o wszystkim dam znać, w razie czego są dostępne łożyska do tego wentylatora? [totalszok]

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 05, 2006 11:15 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
pabloxt pisze:
stary Grigorij0

Łii tam młodym jeszcze [zlosnikz]

mati124 coupe pisze:
w razie czego są dostępne łożyska do tego wentylatora?

Raczej będzie z tym trudno bo tam są tulejki. Jeśli coś piszczy, znaczy pewnie się wytarły. Choć można spróbować zapytać u jakiegoś elektryka od przezwajania silników.


pabloxt pisze:
Póki co słyszałem, (nie próbowałem w obawie o smrodek) że doraźnie pomaga WD-40 wprowadzony w miejsce zasysania powietrza do dmuchawy.

Chryste Panie!!! Nigdy w życiu! Już sobie wyobrażam ten syf który się zgromadzi na tym dziadostwie. A smród będzie makabryczny.

Radzę poświęcić te trzy godziny na rozłożenie tego całego ustrojstwa, przy okazji wycieraczkę przesmarować można i wymienić filtr przeciwpyłkowy.
Obrazek
Sprawdźcie też odpływy w rogach szyby. Tą szeroką uszczelkę wyjmowaną razem z wycieraczką radzę dokładnie umyć, nasmarować olejem sylikonowym (albo gliceryną) i wcisnąć tą uszczelkę na swoje miejsce zaczynając od środka (pod mechanizmem wycieraczki).
Powodzenia

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 06, 2006 1:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Grigorij0, zwijaj linki.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 5:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 2:15 pm
Posty: 11
witam serdecznie, kiedys juz szukałem informacji o tym jak to zrobic. Posiadam MB w201 190d. Ten wentylator doprowadzał mnie do choroby nerwowej, nie moglem zrozumiec jak w tak dobrym aucie moze tak hałasowac wentylator- postanowilem ze to zrobie. Dzis nadszedł ten dzien, rozebralismy wszystko i wyjęlismy ten wentylator z silnikiem. Moja rada dla innych to uwazne rozkładanie i składanie co by nie pomylic śrubek i zatrzaskow. (ja to złozylem bez tej dmuchawy bo musze teraz skombinowac te tulejki) Przy okazji powyczyszczałem tam wszysciutko i umyłem zatkane odpływy wody na samym dnie. Pozdraiam wszystkich serdecznie i zycze powodzonka w wymianie tych halasujących tulejek.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 10, 2007 6:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Macie tu opisane jak to zrobic z rysunkami:
http://www.gdtm.net/Filtrwindtemp/filterair.htm

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 11, 2007 11:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Przy okazji dla tych którzy to mają jeszcze przed sobą.
Przy początkowym demontażu można zauważyć czy jest to silniczek z dwoma "wiatrakami" czy z jednym. Jeżeli jest jeden centralnie po środku to można go wyjąć bez zdejmowania mechanizmu wycieraczki.

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl