aegm pisze:
mozna w miejscu luszczenia sie klaru zdrapac go delikatnie do konca tak by nie uszkodzic lakieru pod spodem i na nowo prysnac klarem.
hee... a mogę wiedzieć co to da? jeśli klar odchodzi płatami to zakładam się, że za chwile zacznie odchodzić w innym miejscu, kwestia tylko małej dziurki w warstwie klaru, wilgoć wchodzi pod spód i niszczy strukturę źle położonego klaru.
Tylko i wyłacznie malowanie całych elementów - karcher to bardzo dobry sposób na pozbycie się starego lakieru bezbarwnego, jednak nie liczył bym że zejdzie cały w 100% - bo nie zejdzie. w większości się go bozbędziesz a resztę musisz zetrzeć i prysnąć na nowo. Wiem co mówię, taka sztuka jak kolega wyżej opisał nie przejdzie. Może auto nie było całe malowane? Radził bym prysnąć tylko te elementy na których taki efekt występuje, gorzej jak jest malowany cały...
_________________
* W123 3.0D - Biała dama - Sprzedany
Jest:
*124 2.5D 88' - Król szos
*124 2.5D 88' - Lift to E-Class - Dziwkowóz
*Golf mk1 TDi - Der Classic auto