MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 04, 2007 9:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Aby poeksperymentowac z centralnym zamkiem w W123 kupilem taka oto pompe:
Obrazek

Jednak po rozpakowaniu czekala niespodzianka: dwie wtyczki i piec stykow. Jak podlaczyc taka pompe zeby wytwarzala podcisnienie? I jeszcze jedno: w moim samochodzie ta pompa dziala bardzo krotko po przekreceniu kluczyka, czy moze pracowac rowniez przez dluzszy czas (np. przez godzine)?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 04, 2007 10:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Lewa wtyczka to zasilanie , przez bezpiecznik z akumulatora
Prawa wtyczka ma 3piny, masa, +12 i sygnał zwrotny z masetrów w przednich drzwiach (W124/201 itp)

Czy ta pompa pochodzi przez ok 1h... nie wiem czy poprostu nie padnie z przegrzania, jednak nie wiem - może będzie działać [zlosnik]



prosze bardzo [zlosnik]
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercedes-Benz/1992/300TE/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/4254.pdf


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 04, 2007 10:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
To znaczy, ze lewa wtyczka ma zwykly "+" i "-" a w prawej tez jest zwykly "+" i "-" oraz sygnal sterujacy? Jak symulowac ten sygnal w warunkach "polowych"? Nalezy tez podac napiecie? Jakie sa kolory poszczegolnych przewodow?

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 04, 2007 11:26 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Marcin S pisze:
Prawa wtyczka ma 3piny, masa, +12 i sygnał zwrotny z masetrów w przednich drzwiach (W124/201 itp)]


Bzdury Kolego piszecie! (skąd takie wiadomości?)

Poszczególne pin-y wtyczki potrójnej połączone są z: przednimi drzwiami oraz bagażnikiem. Zależnie od tego, czy otwieramy, czy zamykamy pin zostaje połączony z PLUSEM lub z MASĄ. Wszystkie piny są RÓWNORZĘDNE.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 05, 2007 9:22 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Co widac na zalaczonym schemacie ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 05, 2007 6:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Gerri pisze:
Marcin S pisze:
Prawa wtyczka ma 3piny, masa, +12 i sygnał zwrotny z masetrów w przednich drzwiach (W124/201 itp)]


Bzdury Kolego piszecie! (skąd takie wiadomości?)

Poszczególne pin-y wtyczki potrójnej połączone są z: przednimi drzwiami oraz bagażnikiem. Zależnie od tego, czy otwieramy, czy zamykamy pin zostaje połączony z PLUSEM lub z MASĄ. Wszystkie piny są RÓWNORZĘDNE.


Zgadza się! mój błąd :oops: ... chyba posty będe pisał do 18h ;)
dobrze że jest schemat więc wszystko widać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl