MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lip 14, 2007 11:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
no wlasnie bardzo ladnie prosze o pomoc ... poszukuje jakiegos porownania modeli z wersjami 200 230 300CE spalanie, eksploatacja i odczucia wlascicieli za i przeciw dla podanych wersji silnikowych i w koncu na ktora wersje silnikowa zdecydowac sie ... ( prosil bym konkrety zeby nie robic znowu gawedziarstwa)
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 11:37 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ej, jak to tak bez gawędziarstwa?? Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze!

Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? :lol:

Wujek, moim skromnym zdaniem najbardziej urządzałaby Cię 220tka na krótko przed drugim liftem, ale z racji rocznika, jak sądzę Cię nie interesuje. Chcesz w konću jeździć? Bierz M102, obojętne który. Ważniejszy jest stan całości. Ten silnik ma 4 garnki, jest prostszy, tańszy, ekonomiczniejszy i dasz radę nawet bez LPG.

Przy M103 będziesz miał powtórkę z rozrywki, czyli R6 da Ci nieporównywalną frajdę z osiagów, ale znowu do pierwszych kłopotów, nie mówiąc o tym, że bez gazowni umrzesz z głodu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 11:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
kruszyn jesli chcesz jezdzić dynamicznie i szybko to kup 300CE...

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 12:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
(me: how) pisze:
Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować?


to ja też poproszę

Me: how a Ty ster na wymianę znalazłeś , że się tak rozpisujesz :)

:oops: przepraszam miało być bez [zlosnikz]
kruszyn pisze:
gawedziarstwa


A tak w ogóle, porównania nie mam, bo przejechałem 100 km swoją 124 230 CE, ale jeśli chodzi o przyspieszenie to myślę, że specjalnie nie ma się czego czepiać, prosty 4 cylindrowy silnik to także brałem pod uwagę kupując auto. Przy CE300 masz już 180 kucy i to musi boleć przy tankowaniu, a jeszcze jak ma kobitka jeździć i jej się pedały pomylą .... to nawet nie chcę myśleć co się może stać :roll:

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 12:24 pm przez kali, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 12:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 24, 2002 1:00 am
Posty: 332
Numer GG: 3047373
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdanie 4cylindrowy silnik jest sporo mniej kulturalny niz 6 cyl, a nie oszukujmy sie ale roznice spalania nie sa tak gigantyczne, 300CE pali ok 14l po miescie, 9-10 w trasie, mysle ze 230 ok 2l mniej. Nie wieze tym co mowie ze 2300 pali im 10l po Warszawie.

_________________
Pozdrawiam
Michał Dębski
Mercedes R107 560SL '86
Mercedes C140 500CL '96
Mercedes W124 300CE '87 - Sprzedam niestety
Toyota Land Cruiser HDJ100 '00


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 12:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
(me: how) pisze:
Ej, jak to tak bez gawędziarstwa?? Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze!

Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? :lol:

Wujek, moim skromnym zdaniem najbardziej urządzałaby Cię 220tka na krótko przed drugim liftem, ale z racji rocznika, jak sądzę Cię nie interesuje. Chcesz w konću jeździć? Bierz M102, obojętne który. Ważniejszy jest stan całości. Ten silnik ma 4 garnki, jest prostszy, tańszy, ekonomiczniejszy i dasz radę nawet bez LPG.

Przy M103 będziesz miał powtórkę z rozrywki, czyli R6 da Ci nieporównywalną frajdę z osiagów, ale znowu do pierwszych kłopotów, nie mówiąc o tym, że bez gazowni umrzesz z głodu.


jak zawsze mozna na Ciebie liczyc brachu ::) poprosze na @ kruszyn@pac.pl
co do silnika glownie biore pod uwage 230 :) 300 nie chce ( spalanie itd) co do rocznika i 220 .. zobaczymy za ile uda mi sie ozenic wrotke wtedy i tak zamecze Cie tysiacem pytan :P:P:P:P bede Cie ciagal po wszystkich wypierdowach tego kraju albo i nie tylko zeby w razie czego bylo na kogo zgonic gdyby znowu przytrafila sie wpadka ze stanem auta :P:P:P zartuje :) ( i nie wrotka juz zebyscie mnie nie tyrali)

Auto ma jezdzic i nie chodzi mi o wyscigi ale zeby po trasie mozna bylo w miare znosnych warunkach te 120-130 pojechac no i fajnie gdyby spalanie nie wytrzasalo zoltych z portwela :) bo ma to byc wozidlo codzienno-pracownicze srednio 20-80km dziennie:) nie potrafie zmusic sie do plastika i musi byc gwiazda dlatego taka decyzja

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 1:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Witam. Mój kolega ma 300CE 180km a drugi 320. Spalanie podobne, a różnica w jeździe znaczna.W drugiej opcji tylko sekwencja, ale to juz pewnie wiesz. [zlosnik]
Nie bierz 230 bo ci zaraz będzie brakowało mocy. [smiech]
Polecam 320 :P Spokojnie też pojedziesz i nie spali wcale dużo. Straaasznie to jeździ. Jeszcze na ręcznej skrzyni. [zlosnik]
A wogóle to kup SECa [zlosnik]
Pzdr.

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 1:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Niestety tym razem sie nie napalam nie kupie nic bez przemyslenia i w ciemno ... SEC odpada ze wzlegow ekonomiczno gabarytowych ( chociaz nie powiem kusi) 300 lub 320 odpada ze wzgledow ekonomicznych ( auto na codzien jak pisalem)
230 lub 220 z naciskiem na 220 ... od jakich pieniedzy zaczynaja sie CE z tymi silnikami 14-16 ??

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 1:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
kruszyn pisze:
230 lub 220 z naciskiem na 220 ... od jakich pieniedzy zaczynaja sie CE z tymi silnikami 14-16 ??


To w takim razie kup 220. Przede wszystkim nowszy silnik i rocznik.
No za 220 trzeba zapłacić te 16 i więcej. Nie mówimy o lumpie. [zlosnik]
Niestety jak sam wiesz z mercedesami to jest tak, że z tego samego rocznika jeden kosztuje np.10 a drugi 20k. :P
Szukaj czegoś w naprawdę dobrym stanie. Moim zdaniem lepiej zapłacić więcej niż jeździć zdyszańcem. [zlosnik]
A SECa i tak kiedyś kupisz [oczko] On jest jak narkotyk. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 3:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
(me: how) pisze:
Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? :lol:


zrób zdjęcie i wklej dla wszystkich... z ciekawości nawet sam zerkne...
Pozdrawiam...

Ps. Kruszyn kup SEC z zajechanym motorem i wstaw diesla i po problemie!!!

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 3:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
kruszyn pisze:
Auto ma jezdzic i nie chodzi mi o wyscigi ale zeby po trasie mozna bylo w miare znosnych warunkach te 120-130 pojechac


Kruszyn 230 CE 130 km/h daje radę. Ja swojego z ustawieniem skrzyni na E przydusiłem i po chwili z 90 zrobiło się 170 i żeby mi kółko prawe nie zaczęło trochę podskakiwać to ciągnąłbym dalej.
Różnica w jeździe 90 a 160 (jeszcze nie podskakiwało koło) jest taka, że tylko tlen i drzewa na zewnątrz trochę szybciej przemykają :).
A SECa w wersji czterodrzwiowej to chyba miałeś (masz) [zlosnik]

kruszyn pisze:
jak zawsze mozna na Ciebie liczyc brachu : poprosze na @ kruszyn@pac.pl
to jest niezły wątek [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] ;), zobaczysz [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 3:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Kruszyn ja co prawda w TE ktore widziales, ale waga podobna:
- za Chiny nie zszedlem na benzynie ponizej 11-11,5l/100 na trasie...I w miescie te 12 litrow trzeba liczyc...

...co do przyspieszenia to i w kombi nie jest zle...przelotowa 120-130 jest ok (choc przy automacie czuc i slychac ze nie ma V biegu)...

...gdybym byl na twoim miejscu to bral bym tylko 220 bo zawsze mozna gaz domontowac jak zaczyna cos w kieszen bic...i szukalbym 220 z poczatku 93 roku zeby byl jeszcze w starej budzie...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 4:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 6:21 pm
Posty: 55
Lokalizacja: Chełm, [LC]
A co jest nie tak z "nową" budką po liftingu? Nie podoba się? Czy jakieś inne względy? [zlosnikz]

Jeszcze pytanko czy cysetka z 92r z sekwencją daje radę? Trochę czytałem jedynym okiem że są problemy z gazem, bo diesla szukałem raczej, ale one złachane jeżdżą za małe pieniądze :cry:

_________________
dżyrman endżyniring in da haus? [zlosnik]
Polowanie na w124, w126 diesel trwa :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 5:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
> Jeszcze pytanko czy cysetka z 92r z sekwencją daje radę?

Wszystkie 300 byly na ke-jetroniku.
Najwyzej 3-generacja (wtrysk ciagly) podejdzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 14, 2007 5:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
(me: how) pisze:
Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze!


.... a auto kupisz takie jak MY Ci kazemy oraz zalozysz do niego to co sie nam bedzie podobalo a nie Tobie:P:P:P:P

a wiec jak to prosiles bez gawedziarstwa - krotko i na temat:)
oby sie w koncu udalo bo jak to mowia do 3 razy sztuka a i ja przynajmniej odpoczne psychicznie jak bede wiedzial ze Twoje lapki nie pchaja sie do rozbierania czegokolwiek ani ze ciagle Ci sie cos kaszani. Dobry pomysl, dobra decyzja - poszlo w miare gladko z tego co wyczytalem wiec obyu dalej tak samo szlo. A me:howa zabieraj wszedzie zeby jak pisales bylo na kogo wine zwalic jak bedzie kolejna wtopa bo w koncu przy zamianie siekierki na kijka to bylem ja :evil: :evil: ............:P

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 57 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl