mając trochę doświadczenia polecam kupić mocny reduktor, najlepiej taki ze sporym zapasem. spokojnie wystarczy do zasilenia silnika 2.3 i dzięki temu że będziesz miał zapas mocy, reduktor nie będzie chodził na maksa swoich możliwości. polecam coś z oferty BRC
http://www.allegro.pl/item246083082_reduktory_brc_140_kw_nowka_promocja_malopolska.html 140KW powinno spokojnie wystarczyć no i firma dobra.
lub coś w oferty firmy OMVL (mają fajne modele dwukomorowe)
http://moto.allegro.pl/item249176868_reduktor_lpg_omvl_poj_sil_do_3_5lit.html. jak pracowałem przy montażu gazu do samochodów montowaliśmy taki do mercedesa 190 2.0 na mechanicznym wtrysku. ładnie trzymał obroty i nie trzeba było montować tego ustrojstwa co sztucznie trzyma wolne obroty.
możesz też kupić innej firmy (lovato, Lovtec itp) ale pamiętaj o jednym, zawsze kupuj z zapasem. mocy nigdy za wiele
PS. kiedyś wymienialiśmy dla gościa reduktor bo w innej firmie do silnika o mocy 100KW założono reduktor 75KW. przy przyśpieszaniu samochód stawał w miejscu bo brakowało paliwa (LPG) no i palił strasznie dużo. pozdro