vin wdb1260451a550198
numer silnika odczytany z bloku (zgodny z EPC) 11796812089159
numer lewej glowicy R 117 016 45 01
Ruskie EPC podaje, ze mogly byc takie w zaleznosci od numeru silnika:
Lewy:
1. A1170511801, który został zastąpiony przez 1170512601
2.
A1170511601, który został zastąpiony przez 1170512401
Prawy:
1. A1170511901, który został zastąpiony przez 1170512701
2.
A1170511701, który został zastąpiony przez 1170512501
U mnie siedzą te pogrubione z pozycji 2.
Ktoś z kolegów zna się na tym i potrafi 100% stwierdzić, które wałki były
oryginalnie zamontowane w tym silniku?
EPC wypisuje przy tych wałkach 16 i 17 "*020 ALSO FOR USE WITH UPGRADING,CODE 822" ktoś wie co w praktyce oznacza ten kod?
Interesuje mnie też czym się rożniły te z pozycji 1 od tych z 2 - inne kąty otwarcia? inny ksztalt krzywek?
Interesują mnie tylko konkretne odpowiedzi na temat. Dzięki
pozdrawiam