MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 6:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 20, 2008 6:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 04, 2008 6:19 pm
Posty: 5
...sprawa wygląda tak, rozebrałem podczas remontu całkiem dupę samochodu i po złożeniu nie mogę dojść do ładu z hamulcami. przód hamuje idealnie a tył zupełne zero, próbowałem odpowietrzać ale nic...może ktoś poratuje poradą jak powinienem poprawnie odpowietrzyć albo może ktoś miał podobne problemy, będę wdzięczny za pomoc


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 12:14 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Poziom płynu w zbiorniczku podczas odpowietrzania masz cały czas pod rant korka?

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 9:27 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 04, 2008 6:19 pm
Posty: 5
tak, płynu cały czas jest max


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:03 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ma być pod korek... ;-) Już nie jeden odpowietrzał hamulce z pustym zbiornikiem sekcji tylnej.
Jeśli nadal nie działa, odpal silnik i próbuj. Pedał hamulca puszczaj powoli - bywa, że to pomaga.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:12 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 04, 2008 6:19 pm
Posty: 5
hmmm...ok spróbuje, dzięki i napisze czy dało to jakieś efekty


Na górę
Post: śr maja 21, 2008 1:32 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
niedzwiedz85 pisze:
...może ktoś poratuje poradą jak powinienem poprawnie odpowietrzyć albo może ktoś miał podobne problemy, będę wdzięczny za pomoc


Prawy tył, lewy tył, prawy przód , lewy przód.

Mi zdarzyła się ostatnio dość ciekawa usterka, po otwarciu układu i wymianie zacisku z tyłu, padła pompa hamulcowa.
Nie całkiem ale pedał nie łapał od razu .
Po wymianie jak dawniej.

Mechanik stwierdził,że trzymało ją ciśnienie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 3:57 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moze sprobuj odpowietrzac w druga strone - pompujac plyn w odpowietrznik?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 5:25 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 04, 2008 6:19 pm
Posty: 5
no i zrobione :) dzięki za pomoc. płynu musi być max w zbiorniczku i trzeba dużo deptać :) i powoli odpuszcza pedał hamulca, nic trudnego tylko cierpliwości trzeba. przepuściłem sporo płynu przez układ i działa jak nowy. pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl