MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 10:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 08, 2008 9:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:26 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Nagle przestał kręcić rozrusznik z kluczyka w 300d automat. Po podłączeniu elektrowłącznika na krutko z plusem aku- załącza i kręci.Czyżby stacyjka?może jakaś blokada w automacie-bo jak jest na biegu efekt identyczny.Jak to sprawdzićProszę opomoc bo wstyd odpalać leciwą damę w ten sposób.Zgóry dzieki za porady.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 08, 2008 9:14 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
sprawdź element elektryczny dokręcany do skrzyni -wchodzi tam wtyk z 4 przewodami.Jeśli styki nie kontaktują -bo np. zaśniedziały,urwał się któryś kabel itp. to nie odpalisz z kluczyka.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 08, 2008 12:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
hruścik pisze:
wchodzi tam wtyk z 4 przewodami

Przerabiałem to w 114ce. Dwa nie pozwalają kręcić rozrusznikiem na biegu, dwa zapalają światła cofania.

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 08, 2008 1:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Rysiek pisze:
Po podłączeniu elektrowłącznika na krutko z plusem aku- załącza i kręci

też tak miałem w 240d z tym że manual i tez podejrzewałem stacyjkę -przyczyną był przekaźnik który pozostał po starej instalacji alarmu. Ale w przypadku automatu jak pisano najpierw włącznik na skrzyni pora sprawdzić...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 08, 2008 10:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:26 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Dzięki za podpowiedzi ale to stacyjka na 100%- jeżeli ktoś może podpowiedzieć co w niej mogło sie zepsuć? czym się różni benzynowa kostka stacyjki od dizlowskiej? Może ktoś ma rysunkowy schemat budowy stacyjki-proszę o pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 08, 2008 11:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Rysiek pisze:
jeżeli ktoś może podpowiedzieć co w niej mogło sie zepsuć?

jak zwykle płytka ze stykami :) -leży za mechanizmem mechanicznym...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 11:18 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:26 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Białystok
Czy ta płytka ze stykami w stacyjce od benzynowej wersji jest taka sama jak w dizlowskiej, a tylko instalacja elekt. różni się?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 09, 2008 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 29, 2008 3:00 pm
Posty: 84
Lokalizacja: kraków
hej.kilka trygodni miałem to samo w moim w 123,200D,manual.jakbys wpisął w wyszukiwarce masz przekrój ,zrobioną fotke stacyjki.Ja miałem to samo,wyłamały mi się" ząbki" w środku ,jak rozkręciłem wyleciały. Moze byc kostka,na koncu,ale obstawiam mechaniczne zmęczenie materiału w srodkowej częsci.Wymieniałem w koncu z innej stacyjki,kostke z tyłu zostawiłem,wymieniłem środek,przełozyłem wkład(troche roboty,trzeba miec kluczyk do drugoej stacyjki-mi sie udało włamac [zlosnikz] ) no i odpala elegancko za pierwszym razem.wczensiej czasem przekrecałem na grzanie swiec i zdazało sie ze dalej nie chciał siekluczyk p[rzekręcać,to były pierwsze objawy.Pozdro

_________________
nie ma jazdy bez gwiazdy!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl