MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 11:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 19, 2008 11:43 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
Witam! Mam pytanie odnosnie skrzyni biegow; na pierwszym biegu jakby za wysoko ciagnie nastepny bieg wbija dopiero przy 2700obrotach; czy mozna to jakos podregulowac by przelaczal nizej gdzies przy 2200obrotach??? Pzdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 19, 2008 12:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Przy ścianie grodziowej, z tyłu silnika, zobaczysz cięgna i linkę idącą w kierunku skrzyni. Trzeba odkręcić śrubkę na środku łącznika cięgna gazu z cięgnem do skrzyni i wydłużyc(rozsunąć) ten łącznik.
Kilka mm na łączniku daje zauważalną zmianę.


Ostatnio zmieniony sob lip 19, 2008 12:35 pm przez zegarek, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 19, 2008 12:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
na pierwszym biegu jakby za wysoko ciagnie nastepny bieg wbija dopiero przy 2700obrotach; czy mozna to jakos podregulowac by przelaczal nizej gdzies przy 2200obrotach???

u mnie w 500 jest w stanie zmienić bieg przy 1200-1500obr.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 19, 2008 12:34 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
oki zaraz bede probowal; nastpne biegi juz wbija nizej; sprobuje i dam odpowiedz


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 19, 2008 10:59 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Należy skrócić to cięgno, a nie wydłużyć.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 10:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
bary123ce pisze:
Należy skrócić to cięgno, a nie wydłużyć.

Skracasz cięgno, żeby ciągnął wyżej na biegu, rozsuwasz żeby zmieniał biegi na niższych obrotach. Regulacja ta przekłada się bezpośrednio na naciąg linki skrzyni - im mniej naciągnięta, tym szybciej wrzuca wyższy bieg.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 23, 2008 10:51 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lis 08, 2007 9:33 am
Posty: 27
dokladnie trzeba rozicagnac ciegno wtedy wbija bieg przy nizszych obrotach; sprawdzone:)); dzieki wielkie za podpowiedz;P.S.teraz jazda jazda jest o wiele przyjemniejsza ; Pozdrawiam <br>Dodano po 12 godzinach. 24 minutach.:<br> jednak gdy zmienia biegi wczesniej kickdown innaczej reaguje; nie jest taki podatny na zrzucanie biegu; jadac 100-120 km/h naciskajac kickdown nie ma zadnej reakcji....


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl