darus pisze:
Ze schematu elektrycznego wynika, że w momencie uruchomienia rozrusznika, tarcza spiętrzajaca unosi się, rozwierajac wyłącznik bezp., a tym samym połączenie przekaźnika zasilajacego z masą. Dopiero w tym momencie, prąd dopływa do przekaźnika sterującego, uruchamiajacego m.in. pompe paliwa. Czyli pompa powinna zacząc pracowac dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem, chyba, ze cos źle zrozumiałem.
dobrze zrozumiales, W I - II serii (na przykładzie M110 na K-jetronicu) pompa jest uruchamiana dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem, natomiast w III seri jest juz inaczej, pompa jest uruchomiana na pare sekund po przekrecniu kluczyka, wiec wszytko zalezy od układu wtryskowego i serii.
W III seri jest dodatkowy przekażnik (czarna obudowa, mieszczacy sie miedzy klapką bezpieczników a srubą amortyzatora, tuz obok sprezyny maski), którego I i II seria nie posiada.
Pozdro