MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 04, 2008 7:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam, Czy ktoś może mi wyjaśnić działanie tych 3 guzików na konsoli
Obrazek mam podobnie jak za tym zdjęciu chodzi o te trzy guziki między sterowaniem nawiewami.

Nie moge sobie poradzić nigdzie instrukcji nie znalazłem, co w końcu one oznaczają: pierwszy od góry to prostokąt przekreślony dwoma pionowymi falami, drugi niżej ma napis EC a trzeci najniższy to chyba obieg wewnętrzny powietrza. każty z tych pstryczków ma diode więc kiedy działaja jak one świecą czy kiedy nie świecą, klime mam ale słaba chyba już i sam niewiem kiedy ona dziala a kiedy zimne powietrze z zewnątrz wieje. Dzisiaj musiałem jechać zaparowanym autem mimo wysokiej temperatury z nawiewów a wiem że jak klime się ma to przy ogrzewaniu terz warto ja włączyć bo osusza powietrze. Pewny jetem tylko jednego jak klikne ten trzeci najniższy zapali się kontrolka do strumień powietrza jest dużo silniejszy.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 7:25 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
1 przycisk to osuszanie powietrza (jak swieci sie dioda to jest wlaczony, chodzi klima i osusza powietrze).
2 to wylaczenie klimy (jak sie swieci to klima nie chodzi). Jak nie pala sie 1 i 2 przycisk to wlasnie klima chodzi.
3 to obieg wewnetrzny, do uzywania w gorace dni, dla szybszego schlodzenia.

_________________
w123


Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 10:53 pm przez laudan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 8:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
Przysiągłbym, że u mnie klima działała jak się świeciła kontrolka EC, a nie działała jak się nie świeciła. Może coś było robione przy tym, ale tak właśnie się to odbywało.

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 9:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Czyli jak załącze/ zapalą się kontrolki 1 i 3, powinno (teoretycznie) osuszyć mi powietrze w kabinie i zaparowane szyby powinny zniknąć?

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 10:45 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Darius pisze:
Czyli jak załącze/ zapalą się kontrolki 1 i 3, powinno (teoretycznie) osuszyć mi powietrze w kabinie i zaparowane szyby powinny zniknąć?


Tylko 1 osusza, jak zamkniesz obieg, bedzie to dluzej trwalo (ty i pasazerowie tez jestescie zrodlem wilgoci i to nie malym). Zamkniety obieg wylacza sie z tego co pamietam po jakies chwili.

_________________
w123


Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 10:52 pm przez laudan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob paź 04, 2008 10:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
Darius pisze:
Czyli jak załącze/ zapalą się kontrolki 1 i 3, powinno (teoretycznie) osuszyć mi powietrze w kabinie i zaparowane szyby powinny zniknąć?


Wlaczysz tylko "1" i nie ma potrzeby i nie powinno sie zamykac obiegu. Przeciez pare wodna zebrana z szyby trza na zewnatrz odprowadzic a nie ja w srodku auta kisic. <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Darius pisze:
Pewny jetem tylko jednego jak klikne ten trzeci najniższy zapali się kontrolka do strumień powietrza jest dużo silniejszy.


To moze byc tez sygnal, ze filtr kabinowy jest do wymiany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 11:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Z tym filtrem to kolego Rolbas masz racje jest napewno do wymiany, narazie został tylko odkurzony, poniewarz niemam w okolicy sklepu który by go sprowadził a na alledrogo go nie ma. Poniedziałek/ Wtorek bede w Szczecinie to mysle że gdzieś dostane.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl