MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 19, 2008 2:01 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam Kolegow
Dzisiaj przestal dzialac u mnie zamek centralny w lewych tylnych drzwiach [szalone] . Czy w limuzynie ten caly rozdzielacz pneumatyki jest pod tylnym siedziskiem?
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2008 6:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam, znalazlem ten caly rozdzielacz i tak on wyglada:
[img]
Nie zlokalizowalem nieszczelnosci na trasie rozdzielacz - silownik zamka, wiec postanowilem zrobic obejscie i zalozylem nowy przewod. Do silownika zostal juz wpiety, teraz musze odciac odpowiedni przewod od rozdzielacza i zlaczyc go z nowym poprzez gumowa tulejke.
Mam teraz pytanie do Kolegow, ktorzy maja WIS. Jest moze tam gdzies opisane, ktora koncowka jest do danego zamka? Musze to wiedziec, bo te wezyki sa zgrzane oryginalnie i nie chcialbym ich wszystkich rozlaczac.
Powiem jeszcze, ze na koncowkach sa literki: A,B,C,D,E,F[/img]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2008 8:39 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Do lewych tylnych drzwi idzie żółty przewód z króćca oznaczonego "HL"
Coś Ci zdjęcia nie wyszły - nie mogę się więc zdjęciami podeprzeć...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 21, 2008 9:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Ja kiedys mialem taka historie - ale z drzwiami kierowcy. I to podobno nie byla kwestia zadnych nieszczelnosci, lecz silownika w tych drzwiach.

Nie znam szczegolow - bylo robione w ASO.
Nr silownika to 1408001875 (ale moze to jest nr tylko do tych drzwi) - przepisuje wlasnie z faktury.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 22, 2008 12:13 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Jeszcze raz fotka, poniewaz tamta faktycznie cos nie wyszla:
Obrazek

Wiec tak to u mnie wyglada. Kazdy z widocznych zoltych przewodow idzie do danego silownika, czyli cztrery sztuki do drzwi, jeden do klapy i jeden do wlewu paliwa. Pompka dziala na takiej zasadzie, ze raz tloczy powietrze (otwieranie) a innym razem zasysa powietrze (zamykanie)

Ponizej zalaczam fotke, na ktorej pokazalem dodatkowy, nowy przewod, poprowadzony od silownika w drzwiach:
Obrazek

Jak widac oryginalnie zolte przewody sa chyba wkladane na goraco na koncowki rozdzielacza i nie da sie ich tak poprostu zdjac. Wymyslilem sobie wiec, ze zostawie oryginalne mocowanie wezyka w rozdzielaczu i przetne go dalej. Wtedy nowy przewod polacze z oryginalnym za pomoca gumowej tulejki.

Gerri u mnie nie ma napisu "HL", sa za to literki od "A" do "F".
Pepe u mnie silownik jest napewno ok, poniewaz wystarczy lekko possac lub podmuchac nowy wezyk i zamek dziala. Jestem na 100 % pewien, ze oryginalny zolty wezyk jest gdzies nieszczelny, jednak nie bede tego badal bo musialbym zozebrac pol samochodu.
Dlatego moze macie jakis szkic podlaczenia tych wezykow, co pomoze przy ustaleniu, ktory wezyk jest do lewych tylnych drzwi.

Wiem, ze moglbym ciac wszystkie po kolei a nastepnie zlaczac je gumowymi tulejkami. Juz i tak odstawilem rzezbe wiec niech bedzie ona tylko na jednym wezyku [szalone]
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 22, 2008 8:55 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
To już masz ten nowszy typ. W starszym każdy żółty przewód miał osobny króciec na pompce. Jeżeli jest nieszczelność - to raczej tylko w okolicy drzwi, gdyż tylko tam jest nagromadzenie elementów ruchomych. Tak więc w przypadku nieszczelności syk uciekającego powietrza powinien być słyszalny po załączeniu pompki. Może rozłączyło się połączenie w kostce na słupku drzwi? Zdejmij przewód z siłownika i dmuchnij w drugą stronę (może być przez ręczną pompkę do kół) Jeżeli usłyszysz w rozdzielaczu powietrze, to możesz po kolei zaciskać przewody na rozdzielaczu kleszczami. Jak syk ustanie - to znaczy że znalazłeś właściwy.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl