MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 10, 2009 8:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Witam ..

mam klopot na niskich obotach na rozgrzanym silniku
Jak odpalam chodzi równiotko, ale jak sie zagrzeje i jak stoje na swiatlach na D, albo tez na luzie chyba, silnikiem rzuca i wyskakuje zaplon jeden, jak dodam gazu to troche sie dlawi a potem rusza z kopyta.
Wydaje mi sie ze zalewa mu jeden cylinder benzyna, a jak ta benzyne wyrzuci to jedzie ięknie

Ewekt - benzyna w oleju, podniesiony poziom.

Podejrzewam swiece lub wtrysk
Kopulka nowa, paleec nowy, przewody HMMMM powinny byc dobre, przewody są nowe ale fajki stare .

Doradzcie cos, jak zdiagnozowac, jak naprawic, po swietach zmieniam olej, i chcialbym usunac usterke w razie mozliwosci ... aha jesienia bylem na analizatorze i ustawilismy go tak jak fabryka kaze i jezdzil bdb ,, wiec ustawione jest raczej doobrze .. to musi byc swieca lub wtrysk ..

mysle zeby wykrecic swiece po takiej minucie nierwnej pracy, zobaczyc ktore są suche a ktora zalana, i zamienic miejscami z tego cylindra np. 6 stego niepalacego wtrysk wlozyc do 1wszego cyl, a swiece do 3ciego cyl. Potem pojedzic, zgasic po nierownej pracy i zobaczyc czy zalana swieca jest w 1 3 czy 6 cyl.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 4:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja bym tak zrobił właśnie, wtedy bedziesz miał pewność, czy wtryskiwacz leje, czy nie.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 10, 2009 7:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
Jak odpalam chodzi równiotko, ale jak sie zagrzeje i jak stoje na swiatlach na D, albo tez na luzie chyba, silnikiem rzuca i wyskakuje zaplon jeden, jak dodam gazu to troche sie dlawi a potem rusza z kopyta.
Wydaje mi sie ze zalewa mu jeden cylinder benzyna, a jak ta benzyne wyrzuci to jedzie ięknie

Ewekt - benzyna w oleju, podniesiony poziom.

raczej gdyby wtryski lały to i na zimnym chodziłby nie równo, podniesiony poziom oleju raczej wskazuje na elektrykę i tu polecam przyjrzeć się tym fajkom, bo przynajmniej u mnie jest to jeden z gorszych elementów (wymieniłem już 6 -ale może po prostu były złej jakości). Nierówna praca na ciepłym gdy mieszanka jest nie wzbogacana może mieć też przyczynę w lewym powietrzu, które na zimnym silniku dostaje dodatkowe paliwo z wtrysku rozruchowego...
Być może obie przyczyny są tu i skutki się nakładają...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl