MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob maja 30, 2009 11:25 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 7:03 pm
Posty: 39
witam serdecznie...ostatnio miałem problemy z gaźnikiem,nie miał obrotów ale już wróciło wszystko do normy dzięki waszej pomocy,ale problem jest taki że trzeba mu dać troszke więcej gazu bo go przydusi ale obroty są super,a jak przykręcę te dwie śrubki od biegu jałowego to idzie super,nie dusi go ale nie ma obrotów...co jest nie tak?za mały poziom paliwa?czy coś innego...acha i takie małe pytanko,czy wisco powinno się kręcic na zimnym silniku?jeśli nie to co go boli?...proszę o pomoc i pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 6:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
wisco powinno sie kręcić gdyż jest na wale... oczywiście gdy silnik jest zimny powinienes je móc zatrzymać ręką (nie proponuje) ale ono się kręci dlatego że i wał się kręci więc tak czy siak nada mu obroty ale nie jest bezpośrednio sprzężone... gdy wisco "zapracuje"(osiągnie zamierzoną temp na chłodnicy) nie będziesz w stanie go zatrzymać :) na tym polega zasada działania wisco :)

powiem tak:
na zimnym wyłączonym silniku zakręć wiskiem
jeśli się kręci to jest ok.
jeśli natomast nie możesz go ruszyć co jest rzadką usterką bo wrecz działa odwrotnie... to znaczy ze jest uszkodzone ale!!!!!!
wisko nie działa wtedy jesli silnik jest zimny tylko jak jest jest nagrzany a jeśli sie nie "załącza" czyt. zasprzęgla z wałem to znaczy że jest uszkodzone... i to jest najczęstsza objaw uszkodzenia wiska

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 8:59 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 7:03 pm
Posty: 39
no problem jest nim zakręcić,cały czas pracuje...czego może być przyczyna?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 9:47 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Możesz jaśniej napisać co z tym gaźnikiem bo nie bardzo rozumiem?Dławi się po dodaniu gazu?

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 6:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 05, 2006 7:03 pm
Posty: 39
jak ruszam to go przydusi,jak wkręce te dwie śrubki od biegu jałowego to nie dusi go ale nie ma wolnych obrotów...za dużo powietrza?czy paliwa?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl