MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 1:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 11, 2009 10:04 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
wczoraj cos mię się popsulo :)
cieply silnik, po odpaleniu wchodzi na ~2000 obrotow i nie chce zejsc.
jednoczesnie wlacza sie kontrolka ABS. Po jakims czasie (minuta-trzy) wszystko wraca do normy, kontrolka gasnie. Nie ma zadnego zwiazku z pedalem gazu - ani gazowanie, ani duszenie silnikiem, ani przelaczanie biegow, ani ruszanie srebrnym przekaznikiem nie powoduje powrotu na normalny poziom. Acha - MTTM, ze dosc kiepsko pali rano - czyli dlugo trzeba krecic, przewaznie.
ma kto jaki pomysl?

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 1:51 pm przez sneer, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 11, 2009 11:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Objawy uszkodzonego modułu z podszybia KICK DOWN,lub brakuje mu informacji na temat położenia przepustnicy lub padł czujnik temperatury płynu i ke widzi ciągle zimny silnik i podnosi dawkę paliwa tylko to nie pasi do tej świecącej kontrolki ABS.A sprawdź czy masz ładowanie bo jak będzie coś nie tak to ABS się świeci.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 12:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Dla potomności:
Za tego typu usterkę odpowiadać mogą trzy elementy:

a) OVP relay
b) rozlutowane ścieżki w idle speed control unit
c) zawor powietrza wolnych obrotow

u mnie byl pkt. 3. Z ciekawostek, tutaj:
http://www.mbworld.org/forums/s-class-w ... 20sel.html
az trzy 420 SEL z 1986 roku w jednym watku, a ponizej fragment wypowiedzi goscia, co zrobil zeby to wymacac:


I've accumulated a collection of 4 idle speed controls, 3 idle control valves and 3 ovp relays; none of which seem to be my problem. I've also replaced the following: ignition control module, cap and rotor, spark plug wires, spark plugs, fuel pump relay, fuel pump, vacuum hoses, and a new ABS unit (ABS brakes weren't functioning as they were supposed to). I'm getting so many parts from the junkyard I could build an entirely new engine. Although, I have yet to replace the throttle position switch.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 8:02 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Zawór powietrza wolnych obrotów nie ma związku z kontrolką ABS. W zasadzie jedynym podejrzanym elementem wspólnym dla elektryki silnika i układu ABS jest srebrny przekaźnik. Kontrolka ABS może zgasnąć w czasie pracy silnika jedynie w przypadku gdy była przerwa w zasilaniu ABS-u lub napięcie spadło zbyt znacznie i powróciło do znamionowej wartości. W innych przypadkach kontrolka zgaśnie dopiero po wyłączeniu zapłonu.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl