ukaniu pisze:
Zwykle największe ubytki płynu z racji wycieku w leciwych samochdach powstają właśnie po zimie.
Ale mój Master ma 181.000km przebiegu?
Chociaż z drugiej strony firmowy (nowy) Mascott ma ok. 402.000km a miał już robioną głowicę/uszczelkę ok. 20 razy:
Raz po 7.000km
później po 40.000km
i kolejne co 20.000km
Obecnie stoi w Renault Polsad Stare Miasto k/Konina i się chłopaki zastanawiają co zrobić, bo już nie można głowicy dokręcić
Tak myślę jeszcze a propos mojego Mastera - autem nie jeździłem tydzień, może nikt wcześniej pod maskę nie zaglądał, a gdzieś jest mała dziurka i leci pod auto, bo na silniku barwnika nie widziałem... Rano jeszcze muszę sprawdzić poziom oleju.
_________________
Sprzedam:--------------------Termometr KOMPLETNY W124
LINKRadio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]