MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 5:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 30, 2010 2:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob gru 05, 2009 3:56 pm
Posty: 7
Witam wszystkich. Problem z moim Mercedesem W140 4.2 benz 91' polega na tym ze od pewnego czasu ok 4 dni z pod maski wydobywal sie KLEKOT na poczatku slaby i potem sie nasilal tzn z dnia na dzien( a nie po rozgrzaniu silnika...) po owych 4 dniach podczas jazdy w samochodzie cos mocno STRZELILO i ZGASL sprobowalem go odpalic ale sie nie dalo wiecej razy nie probowalem.... Zalal sie troche olejem ale caly nie wyciekl.
-Dodam ze wlasnie w ten nieszczesny dzien jechalem na wymieniane oleju wiec trzeba wziac poprawke na to ze tamten na ktorym jechalem byl juz wyeksplatowany do granic.
-Tu jest pytanie do Was. Co to moze byc... ? czy zatarcie czy rozrzad?? moze cos innego....
Co moglo sie uszkodzic?? Napewno znacie sie lepiej ode mnie wiec jesli moze mi ktos powiedziec co wchodzi w sklad calego rozrzadu... Z Gory wielkie dzieki za odpowiedzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 2:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Moja rubinowa brosza na jedwabnym turbanie nie świeci :-( (puk, puk, pukam w nią palcem i nadal nie łączy)
Może inny wróżbita się zgłosi i da odpowiedź?
Może - zmieliło panewkę i pogieło korbę?
Przeskoczył rozrząd i spotakły się zawory z tłokami?

A jak stukało to kolega myślał, że się samo naprawi - zamiast jechać do mechanika?
Z dużym prawdopodobieństwem silnik nadaje się na złom, ale...
to już oceni mechanik.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 3:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Polecam ten temacik na otarcie łez.
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=47822

Kula nie świeci, fusy się nie układają w pomyślne wzory.
Nic dobrego z tego stuku puku nie bedzie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 30, 2010 4:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lut 02, 2010 7:31 pm
Posty: 15
Ciężko prognozować... Obejrzyj silnik, czy nie ma widocznych uszkodzeń w okolicach bloków, ściągnij miskę olejową i sprawdź jak się ma wał korbowy, zdejmij pokrywy zaworów i sprawdź co z wałkami rozrządu. Rzuć też okiem na łańcuch. Jak to zrobisz, to powinieneś widzieć co się stało.

Rozrusznik kręcił silnikiem? Były jakieś dźwięki? Skąd poszedł olej?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl