Patro pisze:
Czy to miałoby oznaczać, że w przypadku ww. modeli W116 nie SEL, rozbudowany, aluminiowy wahacz, dostępny był w opcji (za dopłatą)?
Ja sądzę, że pewnie droższe wersje miały te bardziej złożone wahacze - raczej nie były one opcją, bo takie detale to się może wybiera w salonie w autach sportowych. Być może była to też kwestia roczników. 116-tke produkowano w końcu prawie 10 lat, to mogli coś pozmieniać, albo dojść do wniosku, że przekombinowali. W123 pojawił się 5 lat po rozpoczęciu jej produkcji - być może po prostu "zunifikowano" część elementów. RR Silver Shadow też miał początkowo hydro z Cytryny z przodu i z tyłu, po czym przednie wywalono, uznając, że prowadzi się tak dobrze bez niego, że nie potrzeba.
Natomiast katalog części to co innego - katalog pokazuje, co pasuje do czego.
Skoro oba wahacze pasują widocznie do wszystkich modeli, to masz podane w bazie, że pasują. A jak koniecznie chcesz zachować oryginalność, to już twoje zmartwienie

Gab