MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 6:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 05, 2011 6:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 29, 2008 3:00 pm
Posty: 84
Lokalizacja: kraków
Witam. W związku, że podjałem męska decyzję co do remontu mojej żółtej kaczuchy mam dośc mocny dylemat.
Czy warto remontowac oryginalny silnik 200 d( 1982) czy kupic na zmiane( a jest okazja jak widze na forum )
Czy moze kupic drugi na czesci? Wiem,że ten silnik to najslabsza opcja i zastanwaialem sie nad zmiana na wiekszy,skoro jednak mam zamiar zostac przy oryginalnym kolorze i wnetrzu to kundlic go silnikiem nie wypada( oryginal to jednak oryginal).
Jakie macie zdanie na ten temat? Może ktos wie z doświadczenia jak finansowo może zaskoczyc mnie remont silika? [zlosnikeh] ( szlif pierscieni juz byl,silnik ma jakies 400 tys albo i wiecej, kopci i ma problemy pod górke ale ofolnie daje rade :lol: )
Z góry dzieki za opinie, pozdro!

_________________
nie ma jazdy bez gwiazdy!


Na górę
Post: czw maja 05, 2011 7:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ciężko kupić silnik do 30-letniego auta w dobrym stanie. Myslę, że skoro zamierzasz odbudować auto i ma Ci służyć najlepszym rozwiązaniem bedzie remont silnika. Kiedyś dowiadywalem się o koszty remontu beczkowego silnika 2.4, naliczyłem ok 4tyś zł razem z tulejowaniem bloku. Oczywiscie to wstepne obliczenia, bo dojda jakieś pierdoły typu końcówki wtrysków, pompa wody itp. Przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji sprawdziłbym kompresje starego sinika, bo to, że nie ma mocy i kopci wcale nie musi oznaczać remontu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: czw maja 05, 2011 7:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
darus pisze:
Przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji sprawdziłbym kompresje starego sinika, bo to, że nie ma mocy i kopci wcale nie musi oznaczać remontu.

Dokładnie, zacznij od tego.

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pt maja 06, 2011 12:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 29, 2008 3:00 pm
Posty: 84
Lokalizacja: kraków
ok.A jeśli jednak potrzebuje to warto kupic zamiennik?hmm?

_________________
nie ma jazdy bez gwiazdy!


Na górę
Post: pt maja 06, 2011 1:09 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
ciężko będzie Ci kupić dobry silnik, w poszukiwaniach wspomóż się miernikiem ciśnienia w cylindrach, on prawdę Ci powie ;)
BTW mam 220D pierwszo seryjne w bdb stanie [zlosnik]

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pt maja 13, 2011 7:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 29, 2008 3:00 pm
Posty: 84
Lokalizacja: kraków
Jak juz, napoisalem,skoro zostaje przy oryginale to 200D [zlosnik] jak bym mial zmieniac na inny to wiadomo że mocniejszy [zlosnik] ale dzieki za oferte :)

_________________
nie ma jazdy bez gwiazdy!


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 9:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 27, 2011 8:35 pm
Posty: 142
Koniecznie zostań przy oryginale. Dlaczego? Bo jest oryginalny i to w zasadzie powinno wystarczyć.

Zrób remont. To nie jest niemożliwe. Nie warto się tego bać po za tym każdy inny tez w zasadzie będzie do remontu.

Pewne rzeczy w życiu są bezcenne np. taki widok:
Obrazek

Mój kolega Jedras napisał genialny poradnik jak zabierać się za remont silnika. Przeczytaj sobie - to nic strasznego.

(Idzik proszę nie bij)

Remont silnika spalinowego - poradnik

_________________
OLDTIMERY.COM Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl