MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 6:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 19, 2012 8:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Witam
Ustały mrozy wiec postanowiłem przepalić swojego starego Diesla. Zapalił od pierwszego "strzału", jednak pedał hamulca wpadł do środka. Jako że w płyn hamulcowy był przy MIN w zbiorniczku, to dolałem DOT4 pod kreskę MAX. Po podpompowaniu kilka razy, stwardniał, jednak po chwili znów był miękki. Poziom płynu się nie zmienił po tych kilku popmpowaniach.
Autem nie jezdziłem od 1,5 miesiąca, czyli od kiedy nastały mrozy. Wczesniej bylo wszystko OK. Choc nie kojarzę jaki był wcześniej poziom płynu hamulcowego.
Czy mozliwe ze coś zamarzło i się rozszczelniło, skoro stało się to "samo z siebie"?

Dotyczy Mercedesa Kaczki, ale zakładam że układ hamulcowy taki sam jak w W123.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: ndz lut 19, 2012 1:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Płyn hamulcowy raczej nie zamarznie, ale chłonie wodę. Mysle, że gdzieś masz nieszczelność, bo sam z siebie układ się nie zapowietrzy. Być może pompa hamulcowa odmawia juz współpracy.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: ndz lut 19, 2012 1:49 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Przejechałem się autem.
Mam wrazenie ze pedał w miare twardy jest na wyłączonym motorze, a mieknie po odpaleniu silnika.
Dodatkowo podczas jazdy kazde pierwsze hamowanie sciagalo auto w prawo. Po pod pompowaniu hamowalo prosto.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Post: ndz lut 19, 2012 3:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2010 9:26 pm
Posty: 503
Lokalizacja: Czaplice/dln śląsk
Musiały ci się "zastać" uszczelki w tłoczkach i(albo)w pompie i straciły szczelność. Najlepiej wymienić. Ewentualnie spróbuj po prostu odpowietrzyć układ, ale wątpię czy to pomoże.


Na górę
Post: ndz mar 04, 2012 11:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 18, 2008 4:12 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Wrocław
Crazy_Russian pisze:
Mam wrazenie ze pedał w miare twardy jest na wyłączonym motorze, a mieknie po odpaleniu silnika.

To akurat prawidłowy objaw, oznacza że pompa stwarza podciśnienie i serwo działa.


Na górę
Post: pn mar 05, 2012 4:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
desperado pisze:
Musiały ci się "zastać" uszczelki w tłoczkach ...

Dokladnie tak bylo. Pociekly tylne tloczki.
Dzieki za podpowiedzi.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl