MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 6:31 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 18, 2013 1:32 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 27, 2013 4:41 pm
Posty: 1
Witam ,

Jakiś czas temu w mojej beczce ( 240D 1979r. ) padła membrana w pompie podciśnieniowej i olej dosłownie wlewał się do filtra powietrza. Na szczęście miałem zapasową , sprawną , więc szybka wymiana i po kłopocie.

Jednak jest mały szczegół którym obie pompy się różniły. W starszej były dwa króćce z przewodami , jeden do serwa , drugi do obudowy filtra powietrza. W nowej jest jedno wyjście , tylko do serwa.

Wie ktoś od czego zależało jaka pompa była montowana w danej wersji oraz różnice technologiczne takiego rozwiązania ?

,pozdrawiam aleksy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl