MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 09, 2025 9:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 04, 2014 10:18 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt wrz 14, 2012 10:13 pm
Posty: 4
Witajcie, od jakiegoś czasu objawy jak w temacie. Szukam czytam wymieniam i nic.
Jak jest zimny, zapala od strzała, obroty 1000rpm, po 30 - 40 sekundach spadają do 700rpm. Niby wszystko pięknie, jednak w miarę rozgrzewania się silnika obroty wzrastają i ostatecznie zostają na 1300rpm. Wymieniłem moduł odpowiedzialny za idle speed, wymieniłem wszystkie gumki i przewody podcisnienia. Nie pomogło. Może ktoś spotkał się z czymś takim i wie co robić...

Maciek


Na górę
Post: śr kwie 09, 2014 2:30 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
cześć, a może jest wtryskiwane palio z wtrysku dodatkowego i ma więcej paliwa jak potrzeba. Powinien działać tylko na zimnym silniku, odłącz wtyczkę i sprawdź, czy przypadkiem nie było strzała w kolektor, czy tarcza spiętrzająca jest idealnie prosta ????? MN


Na górę
Post: pt kwie 11, 2014 6:44 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
mkot pisze:
Niby wszystko pięknie, jednak w miarę rozgrzewania się silnika obroty wzrastają i ostatecznie zostają na 1300rpm. Wymieniłem moduł odpowiedzialny za idle speed, wymieniłem wszystkie gumki i przewody podcisnienia. Nie pomogło. Może ktoś spotkał się z czymś takim i wie co robić... Maciek


A czy sprawdziłeś że w 100% układ dolotowy silnika jest szczelny? Tom jest wiele elementów powodujących dopływ fałszywego powietrza, jak tego nie sprawdzisz to nie masz co ruszać jakichkolwiek regulacji. Sprawdzisz zatykając dolot powietrza do filtra powietrza auto musi gasnąć. Jeżeli silnik chodzi to szukasz nieszczelności do skutku. Te auta mają już ok. 25 lat i gumy są w słabym stanie jeżeli ich ktoś do tej pory nie wymienił. Powodzenia.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: ndz kwie 13, 2014 1:56 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Odpinałeś wtyczkę z wtryskiwacza dodatkowego zimnego silnika dawka dodatkowa jeśli dziala cały czas to będą obroty większe bo dostaje paliwo cały czas .


Na górę
Post: pn kwie 14, 2014 10:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 31, 2011 10:35 am
Posty: 30
prawdopodobnie to ten zawór od dodatkowego powietrza


Na górę
Post: wt kwie 15, 2014 8:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Powinna ta część dać zmierzyć się omomierzem ? Nie znam wartości ale postaram się podać


Na górę
Post: śr kwie 16, 2014 5:30 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 31, 2011 10:35 am
Posty: 30
on może być sprawny ale nie zamykać się do końca
mam tak w 3sztukach w126
objawy identyczne jak opisane powyżej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl