MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 14, 2025 8:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 03, 2015 6:06 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lip 27, 2015 8:20 pm
Posty: 1
Witajcie,
Przeszukałem forum i każdy wątek nie wyczerpuje mojej odpowiedzi w 100%.
Mój Slc 450 z 79r. po wizycie mechanika odpala dobrze lecz mechanik stwierdził że jest do wymiany czujnik obrotów jałowych.
Objawy są następujące:
Auto odpala normalnie lecz po rozgrzaniu auta (5-7 km) auto nie trzyma obrotów
spadając do ok. 800 auto gaśnie i trzeba umiejętnie je trzymać by MB można było jechać dalej po wcześniejszym odpaleniu.
Zanim go odpale na nowo muszę dodać gazu by zaskoczyło.
Co robić ? Lato się kończy czasu na frajde coraz mniej.
Uprzejmie proszę o pomoc .
Pozdrawiam
Kuba z Poznania


Na górę
Post: pt wrz 11, 2015 12:42 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 08, 2011 1:54 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Kuba_borsi pisze:
Witajcie,
Przeszukałem forum i każdy wątek nie wyczerpuje mojej odpowiedzi w 100%.
Mój Slc 450 z 79r. po wizycie mechanika odpala dobrze lecz mechanik stwierdził że jest do wymiany czujnik obrotów jałowych.
Objawy są następujące:
Auto odpala normalnie lecz po rozgrzaniu auta (5-7 km) auto nie trzyma obrotów
spadając do ok. 800 auto gaśnie i trzeba umiejętnie je trzymać by MB można było jechać dalej po wcześniejszym odpaleniu.
Zanim go odpale na nowo muszę dodać gazu by zaskoczyło.
Co robić ? Lato się kończy czasu na frajde coraz mniej.
Uprzejmie proszę o pomoc .
Pozdrawiam
Kuba z Poznania

_________________
380 SL '80


Na górę
Post: pt wrz 11, 2015 12:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr cze 08, 2011 1:54 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
miałem dokładnie tak samo w swoim 380sl 80, skończyło się tylko na regulacji (ale nie wiem czego bo mechanik nie pozwolił podglądać) za 200 pln, bez wymiany czujnika.Poszukaj speca od wtrysków.

Pozdrawiam

_________________
380 SL '80


Na górę
Post: pt wrz 11, 2015 7:16 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: wt cze 26, 2007 9:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Kraków
U mnie (co prawda w rzędowej szóstce) przy dokładnie tych samych objawach uszkodzony był przewód gumowy idący do obudowy filtra powietrza

_________________
//w123 280e


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl