|
Ludzie pomóżcie bo trace nadzieje.
Kontrolka ABS zapala sie odrazu po przekreceniu kluczyka w pozycje rozruchu i swieci dalej po odpaleniu.
Sprawdziłem , wszystkie czujniki, zmieniłem srebrny przekaznik, zmieniłem sterownik ABS, zregenerowałem alternator. Dziś wziałem sie do pomiarów multimetrem i porownywania wynikow z wynikami za auta ze sprawnym ABS.
Róznica jedyna jaką wyłapałem to ilosc cykniec pompy ABS po wpieciu sterownika ABS do insatlacji, w spawnym są to wyraznie 3 cyknieia a w uszkodzonym 2.
Pomierzyłem wtyczki wchodzace na pompe ABS i w aucie z niedziałajacym ABS brakuje napiecia (1,76V- takie jest w aucie ze sprawnym ABS) na 4 pinie(zołty kabelek z zielonym paskiem),postanowiłem go (ten kabelek) sprawdzic przy samym sterowniku, tam juz cos sie dzieje ale zdecydowanie za mało (0,12V)
Zasilanie na sterownik ABS dochodzi 3 róznymi kabellkami tak samo jak w aucie ze sprawnym ABS.
Prosze znawców tematu o pomoc, bo grozi mi przedwczesne osiwienie.
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|