Mam Zonk'a z pompa paliwa. Cieknie na potęgę po przetarciu sie o ziemię.Probowalem ja reanimowac na wszelkie sposoby, niestety z mizernym skutkiem, gdyż cieknie na połaczeniu metalu z plastikiem.
Postanowilem wiec znaleźć inną pompe.
Znajmy dostarczyl mi pompe PIERBURG (oryginalnie mam BOSCH) ale przeznaczoną do silnika 230, tylko nie wiem jakiego modelu.
Pompa jest jednak o wiele węższa i dluzsza od oryginalnej, także końcówki na węże ma inne (ma tez 3 wyjscia, stara ma tylko 2) ale to mnie jeszcze nie martwi, bo wszystko da sie przerobic tak aby pasowalo.
Zastanawia mnie jednak fakt cisnienia. Czy pompa od 230tki bedzie na tyle wydajna aby zaopatrzyc odpowiedno 280tke? Żebym potem nie mial rekacji na gaz jak maluch, wcisne a to bedzie sie ksztusić i dusić.
Czy taka pompa wyda przy moim silniku?
