MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 12:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 18, 2004 9:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 28, 2004 11:38 am
Posty: 314
Lokalizacja: Wrocław / Warszawa
Witam,

jak w tytule, nie pracuje równo (czasami) , najczęściej ma problemy przy niskich obrotach. Po ręczym podkręceniu zaczyna pracować ok, czasami wystarczy lekko nacisnąć pedał gazu i po zwolnieniu i obniżeniu obrotów jest ok. - niepokoi mnie to , może powienenem zmierzyć ciśnienie na tłokach?
BTW gdzie to zrobić we Wrocławiu ?
A może poprostu mam defaultowe obroty na biegu jałowym za nisko ustawione i się chce tak jakby dusići dlatego nie pracuje stabilnie ?
Niepokoją mnie także spaliny których jest trochę duźo i wcale nie są ciemne :( tylko takie niebieskawe, je mi troszeczkę olej ale może mam schiza.

Od czego powineienm zacząć chcąć dojść do ładu i klekotu a nie jakiegoś biregu barana z górki (z tym mi się kojarzy ten mój silnik czasami)

Moja mądra kniga pisze co następuje:
silnik ma obniżoną moc, występują trudności z jego rozruchem, spaliny mają jasnobrunatną barwę, jeden z cylindrów nie pracuje lub pracuje z przerwami - zostały zanieczyszczone lub rozkalibrowane kanaliki wylotowe rozpylacza, zużycie uległ tłoczek i cylinderek, zanieczyszczone zostały wkłady filtrów, zużył się lub wadliwie działa zawór kontrolny

I co na to powiecie

Jaki jest koszt nowych części (tu pytanie do Adiego lub Damiana) .

thx

_________________
Vesa vel maly

Mercedes Benz W115 220D 1972 "LULU"
Mercedes Benz W210 320cdi 2001 "CYCUŚ"
Breslauer,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 11:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam podobną sytuację :(
Silnik 240D 350.000km '81

Spaliny - siwe :)
Przy spokojnej jeździe niezauważalne w tylnym lusterku :)

Po odpaleniu zimnego silnika przycina na jednym tłoku na jałowym biegu,
po wkręceniu go na chwilę na obroty rzędu 2500obr/min jest O.K.

Pali niemało - nie mniej niż 10L w mieście przy bardzo spokojnej jeździe

Pali i gubi olej - 0,8L na 1000km

Stuka regularnie na obrotach minimalnie wyższych niż jałowy bieg
(jakby młotkiem - gdzieś w silniku)

Buja znacznie silnikiem na jałowym biegu
(nowe poduszki)

Kiedy jest zimno wtedy pracuje równo (dopóki się nie nagrzeje)

Ciśnienie oleju 2 (85 stopni) w chłodne dni (15stopni) :)
Latem po przegonieniu spada do ok 1.6
(olej ORLEN SemiSynthetic Super :oops: )

Przy ostatnich przymrozkach ok -3 stopnie
odpalał przy drugim obrocie. Świece ISKRA :oops:


Pytanie: co może być powodem bujania silnikiem?
Czy pompa wtryskowa może być powodem?
Czy tylko kompresja?


Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 19, 2004 8:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
na mój bgiust to chyba kompresja! mam podobne objawy! czasami mnie to grzeje ale nie będe już go reanimował. mam apetyt na w124


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl