Ja rozpocząłbym załatwianie sprawy od przesłania takiego pisma poleconym do siedziby Korbank, lub złożenia go osobiście w ich siedzibie, ale w takim wypadku koniecznie musisz mieć date i podpis ich pracownika na kopii.
***********************************************************
Pszczoła
Ul. XXXXXXXXXX
Wrocław
Nr klienta ( w firmie Korbank, lub jakiś identyfikator, albo nr umowy)
Korbank
Ul. XXXXXXXX
Wrocław
Dot. Szkody powstałej w wyniku przepiecia w sieci Korbank
W dniu XXXXX korzystałem z usług Państwa Firmy. Podłaczyłem komputer osobisty do łącza internetowego dzierżawionego od Państwa firmy. W wyniku przepięcia powstałego w Państwa sieci uległa zniszczeniu karta sieciowa zintegorwana z płytą główną mojego laptopa. Serwis wycenił wartość naprawy na 2500 PLN. W załączeniu przesyłam opinię zakładu serwisowego.
W związku z powyższym, proszę o odpowiedź, czy przeleją państwo środki za ww. naprawę bezpośrednio na rachunek autoryzowanego zakładu naprawczego, czy po zakończeniu naprawy, mam przedstawić Państwu rachunki i środki zostaną mi zwrócone na mój rachunek osobisty.
Z poważaniem
***********************************************************
Musisz zdobyć taką opinie, najlepiej z wyceną na piśmie, zkserować dla siebie a oryginał załaczyć do takiego pisemka
I jak już to złożysz u nich, to dopiero będzie wiadomo co robić dalej, bo najpierw musisz się zwrócić właśnie do nich w tej sprawie. Jesli się zgodzą - po sprawie. Jeśli nie..użyją jakichś argumentów i wtedy bedzie się można do nich ustosunkować.
Osobiście załatwiałbym to w taki sposób.
pozdrawiam