Slicznie szanownym kolegom dziekuje za wypowiedzi. Jestem tak usatysfakcjonowany odpowiedzia na 1 pytanie, ze az sandaly mi sie rozpiely!
Zaznaczam jednak, ze bylo tez pytanie nr. 2.
Co do zalozenia wspomagania to Szanowni Panowie "dolali oliwy do ognia".Sam od dawna nosilem sie powaznie z zamiarem kupna tego luksusowego towaru, a Wy tylko utwierdziliscie mnie w tej mysli (i THX wam za to
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
!!!)
Za wypowiedzi nt. question No. 1 serdecznie podziekowal i ponownie pytam:
czy da sie cos upchac pod maske w ww.temacie z W123???.
Kompatybilnosc tych pojazdow w kwestii wspomagania ma dla mnie ogromne znaczenie poniewaz jade na zlom i wyrywam z pierwszej lepszej "beczki" caly osprzet z przekladnia wlacznie. Wyrwac cos takiego z W115 jest gorzej: primo- czestotliwosc wystepowania tych pojazdow na zlomach jest dosc mizerna (poza tym musi to byc model .........ze wspomaganiem
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
, secundo: po co ze zlomowanej 115 brac przekladnie? lepiej wziac go w calosci-jeszcze go przetopa w hucie albo potna na blachy do konserwy (szkoda by bylo. jak jakiegos trafie to go kupie w calosci. Nawet jakby mial stac u mnie na placu bez celu. ALE TO ZAWSZE U MNIE!!!).
Druga kwestia jest tutaj zachowanie oryginalnosci auta (sam jestem jej zagorzalym zwolennikiem), lecz mysle, ze nikt sie nie obetnie, ze kupilem sobie wspomaganko z W123 (o ile pasuje
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
). Poza tym jesli te czesci byly identyczne dla obu modeli mozna przekladnie, pompe, etc z W123 podciagnac pod range pseudo-oryginalnej poniewaz jej protoplasta to przekladnia, pompa etc. z W115.
Reasumujac ponawiam pytanie
czy pasuja jakies czesci do montazu z W123? Jesli tak to
jakie???
Nie ukrywam, ze to pytanie jest dla mnie najwazniejsze!!
Z gory dzieki za info. Wiem, ze mnie nie zawiedziecie!
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow
PA