MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 8:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 20, 2007 10:30 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Świdnica Śląska
Poziom naukowy Wikipedii jest taki sam jak Bravo Girl.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 8:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 12:20 pm
Posty: 385
Lokalizacja: turek wlkp
tak tak a świstak siedzi i zawija w te sreberka
są dwie opcje
jesli jeździli nim tylko i lali paliwo i od czasu do czasu wymienili klocki opony i olej to jest to niemożliwe
ale jesli serwisowali i na bieżąco wymieniali częsci zużyte to taki przebieg jest do przyjęcia
Poważna usterka dla ADAC to pewnie moment kiedy w silniku kopyto wyjdzie bokiem
Calą liste drobnych usterek naprawiali na bieżąco

wkoncu to gwiazda a nie jakis plastik

_________________
w120 180 1959r
w111 220Sb 1964r
w116 280S 1977r
w126 280SE 1984r
w124 200D aftomat 1993r "menczysłaf" ex
Audi A4 b7 2006 - żonowóz


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 8:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:48 am
Posty: 667
Lokalizacja: Trójmiasto
Cytuj:
ale jesli serwisowali i na bieżąco wymieniali częsci zużyte to taki przebieg jest do przyjęcia
Poważna usterka dla ADAC to pewnie moment kiedy w silniku kopyto wyjdzie bokiem
Calą liste drobnych usterek naprawiali na bieżąco


Właśnie o to chodzi.
Stwierdzenie o przebiegu jest wyrwane z kontekstu, zresztą wystarczy się trochę zainteresować badaniami ADAC.

_________________
W123 200 '82


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 8:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:51 am
Posty: 123
"Ocenie ADAC corocznie poddawane są samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane bez istotnych zmian konstrukcyjnych przez okres przynajmniej trzech lat i zarejestrowane w Niemczech w liczbie nie mniejszej niż 10 000 sztuk. Takie warunki zapewniają obiektywną ocenę słabych stron pojazdów. Wskaźniki w tabelach oznaczają liczbę awarii jaka przypadała na tysiąc sztuk danego modelu (rodziny modelów) i rocznika. Niższa średnia miejsc w poszczególnych latach, oznacza lepszy rezultat łączny. Potwierdzenie neutralności oceny stanowi certyfikat wydany przez SGS (Société Générale de Surveillance) ze Szwajcarii."
zgodnie z przypuszczeniami awaryjność dotyczy tylko wad fabrycznych itp. Dane podawane z są z autoryzowanych serwisów z aut gdzie cześci"podlegajace zużyciu" są wymieniane ocenie niepodlega zywotnośc takich części takze nieliczą sie usterki spowodowane przez niewymienianie takich cześci
no dobra jesli rozleciała mi się końcówka drążka po roku to:
A-uległa naturalnemu zużyciu
B-Była CH..OWO wykonana
C-w tamtym roku w zime było przez 3 dni -25st a cześć była na rynek europejski nie skandynawski
D-ja jestem maniak i za dużo jeżdze :D
jak widać ilem punktów widzenia tyle moze być powodów do zaklasyfikowania czegoś jako usterke lub nie

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977
W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex
Volvo 460 1,9TD 1996
Ford Escort 1,4 1991
Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca :D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 1:32 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To było jasne 123, przy artykule było zdjęcie z tyłu.
Wcześniej usterki się zdarzały i wszystko jest tam opisane, na końcu padło chyba sprzęgło i zakończyli test.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 1:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
rowniez mi sie przewina przez oczy ten artykuł i bylo tam wyraznie napisane ze auto bylo serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta, a po tych 850tys. kilometrow przytrafila sie powazna nieplanowana unieruchamiająca usterka i wtedy zakonczyli testowanie

_________________
w123 300D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 7:30 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
azamat pisze:
Ktoś coś na wiki popierdzielił.
Z tego co ja wiem, to nie chodzi o pierwszą awarię unieruchamiającą auto, ale o średni przebieg, przy którym trzeba było robić remont silnika.
Co by się zgadzało i jest rekordem.


Na wiki jest tlumaczenie z niemieckiej wiki. Brakuje dopisku, ze byla to taxowka, wiec przebieg mniej juz dziwi. Co do powodu zatrzymania, napisane jest "panne", a to jest awaria, usterka w niemieckim. Choc tego okreslenia uzywa sie w szerokim zakresie, od braku paliwa, wypadku-kolizji po wieksze rzeczy. Swoja droga, jak np. padla glowica (podpalowy zawor itd), to u nich silnik idzie na wymiane na nowy, a stary do naprawy w specjalistycznym zakladzie. Tak, wiec nawet ten remont silnika jest trudny do okreslenia, czy byla to powazna usterka [zlosnik] Swoja droga kiedy chyba wrzucilem linka z grecka taxi w123 d z ebaya, tam jest cieplej [zlosnik] , ktora miala przebieg 2 mln km i nadal jezdzila, ale nie sprecyzowali, czy na 1 silniku.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl