Panowie i Panie jesli się pojawią proszę o pomoc
gdzieś tu są moje stare posty ale od początku napiszę
mam uaza a silnikiem m123
jeden silnik zajechałem (6-ty tłok wyszedł bokiem)
parę lat temu kupiłem podobno sprawne M123 od klubowicza (nie pamiętam nicku)
W międzyczasie pojawiło sie dwóch synów u mnie w domu ale w ostatni weekend wznowiłem działanie
Gaźnik po regeneracji na szpaczej w warszawie
tyle że aparat zapłonowy był przekładany
i silnik kręci ale brak w nim checi najmniejszych
iskra jest
paliwo też
teraz mam pytania
1 jak ustawić aparat zapłonowy
2 gdzie idą podciśnienia od aparatu zapłonowego
3 jaka wartość ustawić na znakach na tym kole "zamachowym" z przodu silnika zanim zacznę walczyć z aparatem zapłonowym
nie mam kompletnie żadnej literatury coś tam znalazłem w necie o tym solexe 4A1 ale niewiele dużo w nim podłączeń prądowo podciśnieniowo wodnych nie do końca wszystkie rozszyfrowałem
dziekuję za pomoc w każdej postaci (najchetniej pliki ale i dobre słowo doceniam)
mail do mnie to
funtactic@funtactic.pl