MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 20, 2025 4:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw paź 07, 2004 4:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
No co ty stary :P :P :P
Nawet nie spojrzałem ,że jesteś z Włocławka, a tak nawiasem mówiąc to stało mi się na wyjeździe z Twojego miasta .
Tam koło mostu gdzie często stoją panowie z suszarkami .
A co do miasta to produkowany jest u Was lajlepszy na świecie ketchup.
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Ja go nie jem, ja go połykam.

Dobra ale to nie hyde park, można tu kogoś urazić poruszając temat ketchupu.
:lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
W123-230E


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 07, 2004 4:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
[oczko]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 07, 2004 11:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Zibi58 pisze:
Witam...wygodniej jest zamiast stosowania "łapki" czy jakiegoś łomika,zastosować ścisk stolarski....stosuje takie z super powodzeniem, wciska sie tłoczki równomiernie...

jak wygląda te ustrojstwo?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 11, 2004 10:12 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Witam ponownie dzisiaj wstawiłem białasa do garażu rodziców i pewno pare nocek tam zaliczy (narazie astra/rower/bus ;)) jak już pisałem najgorzej znaleść wystarczającą ilość czasu wię zacząłem skromnie od zdjęcia tylnich tarcz (jutro dam je do przetoczenia) i oceny zacisków Obrazek dziękuje za radę ze ściskiem stolarskim jest 100% ogólnie to w prawym kole klocki w pore do wymiany tłoczki troche opornie się wynurzają ale na moje oko przesmaruje się i będzie git , natomiast w lewym jeden chodzi wyśminicie [cool] czego skutkiem był zdarty dosłownie do końca klocek niestety drugi ma zupełnie inne nastaiwnie Obrazek ...to ten od góry wogóle nie reaguje na wciskanie hamulca ma ktoś może jakieś pomysły jak można by mu pomuc? Czy psiknięcie smarem typu WD40 nie wyklucza dalej użycia pasty ATF? I na koniec pytanie laika ułatwi
    em sobie z zaciskami i podłorzyłem koła pod nie czy małe ilości płynu chamulcowego nie zrobią kuku gumom?
    pozdr
[/list]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl