kubawojtas pisze:
jesli chodzi o filtr to przemówiliscie mi do rozumu,
Dobre i to
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
[hehe]
Cytuj:
jezeli chodzi o olej i mechanika to nie udało sie wam.Zostaje przy HIPOL® ATF II E SYNTHETIC
http://www.orlen-Mobil ATF to koszt 15-18 zl za litr. Do skrzyni wchodzi nieco ponad 5l, czyli trzeba kupic 6. 6x18 zl (a mozna taniej dostac dobry markowy olej) to 108 zl. Olej w skrzyni wymienia sie co 60kkm (zgodnie z manualem). Ja jezdze 30-40kkm na rok, niewielu jezdzi _prywatnie_ wiecej. Wymieniam czesciej niz co 60kkm, tak cos miedzy 40 a 50kkm. Czyli gora raz na rok.
Czyli raz na rok musze wydac 108 zl (plus filtr, uszczelka i robocizna = ~200 zl) - na taki wydatek to stac chyba kazdego...?
Bo niestety nie uwazam produktow polskiego przemyslu za porownywalne do tych zachodnich - mialem okazje kilka razy testowac je jeden po drugim (np. gdy rozbilem miske olejowa i nowiutki Castrol poszedl w glebe, a ratowalem sie produktem Orlenu wlasnie
![[chory]](./images/smilies/chory.gif)
), i sa spore roznice w jakosci (na zachodnich jest wyzsze cisnienie, silnik pracuje ciszej)
Cytuj:
Co do silikonu to w m110 miałem głowice na silikonie wiec nic mnie nie zdziwi.
Nie chodzi o zdziwienie, tylko o swoj stosunek do takiego partaczenia..
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
_________________
Pozdrawiam,
Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.plhttp://www.mb.org.pl/