MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 9:24 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 17, 2005 1:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Witam Panów znawców.
Bez uprzedzenia ,wyraźnych sygnałów awarii z dnia na dzień przestała mi chodzić dmuchawa na 3-cim biegu jej obrotów .Co to może być i gdzie zacząć szukać .Zima idzie a tu taki myk .Psia kość .

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 17, 2005 1:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
wyjmij i rozbierz ten włącznik. miałem to samo w poprzednim aucie i po rozebraniu , przeczyszczeniu wszytsko wróciło do normy. możliwe że jest to też wina takiego ustrojstwa przy silnioczku dmuchawy. ale o tym nic ci nie powiem bo nie pamiętam. wiem tylko że czytałem kiedyś na forum o naprawie tego.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 17, 2005 2:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Przy silniku dmuchawy jest tylko kostka-wtyczka. Mało prawdopodobne, żeby obluzowała się w taki sposób, że akurat nie ma III biegu. Rzeczywiście trzeba rozebrać wyłącznik - to jest wałek z krzywkami, które podnoszą/opuszczają styki (bardzo elegancko zaprojektowany i solidnie wykonany, w kazdym razie mi sie podobał [zlosnikz] ). Przy wyjmowaniu wyłącznika (a zwłaszcza przy zakładaniu) problemy stwarza linka sterowania zaworem nawiewu, która jest nawinięta na pokrętle, ale da się to zrobić... w każdym razie mi się udało, ale robota była ginekologiczna... zrobiłem to bez rozkręcania całej konsoli, tylko poprzez panel (korzystałem jednocześnie z dziury po radiu i nie wyobrażam sobie, żeby bez tego się dało, bo i tak robota była ginekologiczna). Przyczyną niedziałania nawiewu (w moim przypadku II biegu, który jest częściej potrzebny niż III) było nasionko brzozy, które ułożyło się płasko pomiędzy stykami jak mały izolatorek. Może przedmuchaj to najpierw czymś porządnie, a nuż unikniesz roboty?
Pozdrawiam,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 5:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
kocur pisze:
..........- to jest wałek z krzywkami, które podnoszą/opuszczają styki (bardzo elegancko zaprojektowany i solidnie wykonany, w.... zrobiłem to bez rozkręcania całej konsoli, tylko poprzez panel (korzystałem jednocześnie z dziury po radiu i nie wyobrażam sobie, żeby bez tego się dało, bo i tak robota była ginekologiczna). Przyczyną niedziałania nawiewu ........


u mnie brakowało I, II, i III :cry: ale :P kolega z MERCEDES BENZ KLUB POLSKA szybciutko poinformował o co chodzi, rozebrałem konsole nad radiem, blaszki odpowiadające za biegi I-III przygiąłem i teraz hula aż miło
POZDRO [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl