Z tej rureczki oznaczonej czerwoną strzałką nie powinno nic kapać, to przelew jak pompa jest już nie sprawna to tłoczki przepuszczają i tam kapie ropa, lub gdy wleje się za dużo oleju to też tamtędy wyleci. Dokręć kluczem tylko nie za mocno żeby korpus pompy nie pękł.
Cytuj:
Bardzo ciezko odpala i kopci na szaro i faluja obroty.
To pewnie źle ustawiona pompa. Ja jak zmieniałem u siebie to po ustawieniu silnika w znak 26 stopni przed OT i zgraniu znaków na pompie, wkładałem przykręcałem zasilanie i przelew, odpowietrzałem układ, a następnie kręciłem silnikiem ręcznie i patrzyłem kiedy na pierwszej sekcji zacznie lecieć paliwo, wtedy patrzysz na podziałkę na kole pasowym wału i powinno być 26 stopni przed OT (tylko te 26 stopni to dla 200D nie wiem czy 240 ma tak samo). Jak jest inaczej to przestawiasz pompę na śrubach mocujących aż trafisz, tylko uważaj bo jak przesuniesz od skrajnego położenia przy silniku na max od silnika to wtrysk przestawi się o kilkadziesiąt stopni.