1. Nie mam pojęcia o jakie dziurki Ci chodzi. W progu patrząc od boku auta są dziury mocowania błotnika przedniego, na lewarek i małe dziureczki mocowania listwy. Od spodu patrząc jest czały szereg dziur które powinny być zaślepione zaślepkami przy czym jedna z nich (tak mniej więcej na wysokości siedziska przedniego) posiada jakby lejek którym ma z progu wypływać woda jeśli się zgromadzi. Są jeszcze małe otwory patrząc od strony nadkoli które też powinny być zaślepione.
2. Orginały są dość drogie, podróby często nie pasują. A używki to już dziś towardeficytowy. Poczekamy co inni napiszą, ktoś zdaje się chwalił uszczelki zamienniki firmy Febi.
3. Hmmmm.... to jest temat na książkę, albo conajmniej obszerny artykół w gazecie. A i tak każdy fachowiec robi po swojemu
4. Nie trzeba wymieniać mostu, ale trzeba wymienić przedni odcinek wału.
5. Nie rozumiem Ciebie. Ja rano jak odpale auto w garażu, pogazuje troche, wyjade i wchodze do garażu aby go zamknąć to z przyjemnością chłone ten cudowny zapach.......................
![[cool]](./images/smilies/cool.gif)
Dla mnie nic mu nie dorówna.
PS Podobno lekarze polecają go na tzw "zatrucie tlenem"
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)