Witam
Procedura wykręcenia pompy wody ze starego wyjetego silnika to mały pikuś, wystarczy do tego śrubokręt do odkręcenia cybantów, żeby odpiąć od obudowy termostatu i klucz 13 żeby odkręcić od bloku silnika samą pompę i przewód metalowy, który leci z pompy do obudowy termostatu:
http://www.harrier.bsdtruck.net/files/m ... 126/66.jpg
http://www.harrier.bsdtruck.net/files/m ... 126/63.jpg
http://www.harrier.bsdtruck.net/files/m ... 126/67.jpg
... a dla tych co jeszcze nie widzieli na własne oczy to tak wygląda pompa wody z M110:
http://www.harrier.bsdtruck.net/files/m ... 126/73.jpg
http://www.harrier.bsdtruck.net/files/m ... 126/74.jpg
Przy okazji dowiedziałem się, że istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że taka sama pompa jest do diesla, chciałbym zatem prosić szanowne grono o zweryfikowanie tego, czy to prawda... czy do któregoś z diesli z W123 jest taka sama pompa? Patrząc na zdjęcia na
tej stronie wychodzi na to, że pompa jest co najmniej podoba, jak nie taka sama... ale mimo wsztystko proszę o potwierdzenie lub zdementowanie tej pogłoski. :)
<i>harrier specjalnie wkleił tylko linki, bo zdjęcia są w pyte wielkie i nie chciało mu sie robić mniejszych... ;p</i>
Pozdrawiam,