MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 01, 2007 10:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Kilka dni temu gdy włączałem długie światła zapalała mi sie kontrolka spalonej żarówki i widać było ze rzeczywiscie świeci tylko prawa strona. Podejrzenie padło na żarówke. Dzisiaj wymieniłem obydwie i dalej to samo-lewa strona nie świeci. Patrzyłem na bezpieczniki i wszystkie wydaja sie byc OK (nie wiem który konkretnie odpowiada ze te światła). Gdzie szukać przyczyny?

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 01, 2007 11:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Więc tak. Wyjmij kostke reflektora, otwórz ją( trzeba takie zatrzaski rozszerzyć UWAGA nie pomyl kolorów kabli w miejscach na kostce najlepiej sobie to rozpisz) wyjmij każdy styk oczyść od wewnątrz lekko zasiśnik każdy jeden. Psiknij Wd 40 albo innego juksu na kostke i wewnątrz kostki( nie żałuj wd :lol: ) Następnie papierem ściernym wyczyćś bolce w leflektorze i nasmaruj delikatnie tawotem. Włóż kostke spowrotem i poruszaj żeby złapało styk. Zrób obydwa bo ja nie miałem długiego lewego zrobiłem lewą kostke a winna za lewe była prawa kostka [zlosnik] Powodzenia i na 100% Ci sie powiedzie. W razie pytań pisz.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 8:50 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Rybaczenkow pisze:
Patrzyłem na bezpieczniki i wszystkie wydaja sie byc OK


Na bezpieczniki się nie patrzy. Bezpieczniki się SPRAWDZA

Wyjmij ten opisany Fernlicht links i dokładnie obejrzyj drucik podważając go paznokciem, oraz końcówki (czy nie są zaśniedziałe).
Wtedy możesz powiedzieć że jest dobry. Uwierz mi: te bezpieczniki tak się przepalają, że rzut oka nie wystarczy.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 02, 2007 2:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Wyjmij ten opisany Fernlicht links i dokładnie obejrzyj drucik podważając go paznokciem, oraz końcówki (czy nie są zaśniedziałe).
Wtedy możesz powiedzieć że jest dobry. Uwierz mi: te bezpieczniki tak się przepalają, że rzut oka nie wystarczy.


Myślałem ze tak zrobił [szalone] Ja miałem całe bezpieczniki ale nie działało mi lusterko ogrzewanie nie zamykało itp. Wystarczyło wymienić bezpieczniki jak ręką odjął!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 5:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Rozebrałem dzisiaj reflektor, wyczyściłem wszystkie styki, posprawdzałem obwody i wszystko było ok do czasu az nie zmierzyłem napięć w kostce. W pinie ktory zasila dlugie światła bylo nie 12 a 6V. Co moze byc tego przyczyna? Jakis przekaznik?

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 7:32 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
A oba długie sie pojawiły??

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 8:47 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W tym aucie nie ma przekaźników do świateł, i nie będę pisał drugi raz, żebyś sprawdził bezpiecznik (lub wymienił na nowy) Jeżeli ma zaśniedziałe końcówki, to będzie spadek napięcia.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 9:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Gerri pisze:
Wyjmij ten opisany Fernlicht links i dokładnie obejrzyj drucik podważając go paznokciem, oraz końcówki (czy nie są zaśniedziałe).


Albo wez probowke i zobacz czy przy wlozonym bezpieczniku na obu stykach masz prad.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 9:07 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
roadrunner pisze:

Albo wez probowke i zobacz czy przy wlozonym bezpieczniku na obu stykach masz prad.


Do dolnego styku nie dojdzie przy włożonym bezpieczniku. Będzie można najwyżej zmierzyć prąd na dolnej końcówce bezpiecznika, a nie o to nam chodzi.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 03, 2007 9:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Gerri pisze:
roadrunner pisze:

Albo wez probowke i zobacz czy przy wlozonym bezpieczniku na obu stykach masz prad.


Do dolnego styku nie dojdzie przy włożonym bezpieczniku. Będzie można najwyżej zmierzyć prąd na dolnej końcówce bezpiecznika, a nie o to nam chodzi.


A to niby dlaczego?? Zawsze sprawdzam tak bezpieczniki.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 04, 2007 5:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Wymieniłem wszystkie bezpieczniki i działa [zlosnik]

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 04, 2007 5:34 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
W ten sposób sprawdzisz, czy przez bezpiecznik przechodzi prąd. Nie sprawdzisz natomiast, czy prąd wychodzi do instalacji. Jeżeli dolna końcówka bezpiecznika będzie zaśniedziała, to niestety - prąd dalej nie pójdzie, a Ty tego w ten sposób nie sprawdzisz.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl